Tjena!
Har lite problem med norton töntivirus. En prenumeration på 30 dagar följde med köpet av datorn och visst... det funkade bra så länge det varade, men nu har mähät fått fnatt - rutor om att jag är i "riskzonen" eftersom programmet är avaktiverat ploppar upp var och varanan minut och det börjar bli lagom irriterande. I lägg till/ta bort program kan jag bara välja att avinstallera LiveReg, vilket inte heller funkar eftersom den klagar på att programmet används av Internet Security och Norton Antivirus.
RegCleaner brukar vara bra på sånt här, men det programmet funkar inte på min burk av någon underlig anledning.
Idéer?
EDIT: Oops, postade fel. Kan någon vara vänlig och flytta?