• 2
  • 3
2007-03-11, 23:33
Medlem
S_o_Ns avatar
Dock är det väldigt ovanligt med hasch där utan det är mest Marijuana som röks.
En kompis från USA säger att om någon får tag i hasch så sparar den det till sig själv och säljer ytterst sällan..
I sverige tycker jag att hasch är det vanligaste.. men det kan ju kanske bero på vart i sverige man bor??
Citera
2007-03-11, 23:57
Medlem
Enhörnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S_o_N
Dock är det väldigt ovanligt med hasch där utan det är mest Marijuana som röks.
En kompis från USA säger att om någon får tag i hasch så sparar den det till sig själv och säljer ytterst sällan..
I sverige tycker jag att hasch är det vanligaste.. men det kan ju kanske bero på vart i sverige man bor??

Är väll lättare att smuggla in då paketen blir mindre. Är nog vanligare att folk odlar hemma utomlands och då blir det väll mindre arbete om man inte gör hasch av det. Eller?
Citera
2007-03-12, 16:32
Medlem
fukcs avatar
För att det är NICE
Citera
2007-03-12, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nefus
Ursprungligen postat av Eaon
enligt min polare som har bott i USA nästan hela sitt liv så är det mycket ovanligt med alkohol jämfört med hasch. Ganska komiskt eftersom det är precis tvärt om här i Sverige xD. Har aldrig testat att röka på men man slipper väl bakfylla osv så dom kanske bara är smartare ^^

Ingen bakfyll och mindre skada på kroppen.

Japp, och så blir man smalare, intelligentare, snyggare, rikare, sexigare, blir proffessor, får nobelpris, vinner en grammis men framför allt rikare. Vad har ni att förlora go, go, go, go DO IT!
Citera
2007-03-12, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Japp, och så blir man smalare, intelligentare, snyggare, rikare, sexigare, blir proffessor, får nobelpris, vinner en grammis men framför allt rikare. Vad har ni att förlora go, go, go, go DO IT!

Citera
2007-03-12, 22:21
Medlem
Nefuss avatar
Citat:

Det visste jag inte. Jag visste bara att man inte blir bakis oh det tar mindre skada på kroppen än alkohol, men fan va bra!
Citera
2007-03-12, 23:53
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nefus
Det visste jag inte. Jag visste bara att man inte blir bakis oh det tar mindre skada på kroppen än alkohol, men fan va bra!
Ännu en anledning, woho
Citera
2007-03-13, 00:38
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:

Ja eller så blir man fetare, dummare, fulare, fattigare, totalt avtändande, jobbar 5 dar i veckan som revisor, får sparken, skiljer sig, men framför allt fattigare....

Då kan man ju också röka! För vad har man då att förlora när tåget redan har gått?

OnT; Filmer försöker återspegla verkligheten IBLAND och då CB är ett vanligt inslag i den amerikanska kulturen så är det ganska svårt att bortse det...

Fast det är ju PK att röka gräs, snart måste väl alla kärleksscener klippas bort också då det inte är PK....
Citera
2007-03-13, 09:17
Medlem
_Quagmire_s avatar
ja ni alla var jätteroliga med era skämt om weed, nog med offtopic nu va?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in