Jag laddade ner ett program, DLLArchive, vet inte riktigt vad det är men det skulle vara bra i alla fall. Sen när den hade gjort klart sökningen så tröck jag på "Archive all" (tror jag det stod).
Sen kom ett medelande upp "Filer som krävs för att Windows ska fungera korrekt har ersatts av okända versioner. De hät filerna måste återställas till de ursprungliga versiomerna om systemstabiliteten ska bibehållas. Mata in Windows XP Professional CD 2 nu"
Nu är det så att jag inte hittar den där jävla skivan. Är det skadligt för datorn om man inte fixar det där?
Laddade du ned och installerade ett program som du "inte riktigt vet vad det är"?
Vet du vad DLL:er är?
Varför laddade du ned programmet?
Hade du något problem som gjorde att du installerade programmet?
Jag läste på en sida att det var ett bra program som tar bort onödiga DLL-filer som blir kvar efter att man avinstallerat program och att det skulle få datorn att bli snabbare. Jag hade inga problem utan jag ville bara få datorn snabbare.
Nu var det ett tag sen det hände och jag har inte märkt av någon förändring så jag antar att det inte var så farligt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!