2007-03-10, 12:47
Medlem
Jag laddade ner ett program, DLLArchive, vet inte riktigt vad det är men det skulle vara bra i alla fall. Sen när den hade gjort klart sökningen så tröck jag på "Archive all" (tror jag det stod).

Sen kom ett medelande upp "Filer som krävs för att Windows ska fungera korrekt har ersatts av okända versioner. De hät filerna måste återställas till de ursprungliga versiomerna om systemstabiliteten ska bibehållas. Mata in Windows XP Professional CD 2 nu"

Nu är det så att jag inte hittar den där jävla skivan. Är det skadligt för datorn om man inte fixar det där?
Citera
2007-03-10, 12:55
Medlem
Wittgensteins avatar
Fantastisk rubrik.

Från deras hemsida: "Make a mistake? No problem, restoring DLL's from the archive is just as simple - nothing is deleted until YOU delete it."

http://www.analogx.com/contents/down...em/dllarch.htm
Citera
2007-03-10, 13:07
Medlem
Men jag gjorde så som det stod på deras sida, men en del filer ligger fortfarande kvar i arkivet.
Citera
2007-03-10, 18:33
Medlem
RollerBoySEs avatar
Inte Datasäkerhet, flyttas till Datoranvändning.

/Mod
Citera
2007-03-10, 22:37
Medlem
jeajaks avatar
Laddade du ned och installerade ett program som du "inte riktigt vet vad det är"?
Vet du vad DLL:er är?
Varför laddade du ned programmet?
Hade du något problem som gjorde att du installerade programmet?
Citera
2007-03-11, 00:33
Medlem
Jag läste på en sida att det var ett bra program som tar bort onödiga DLL-filer som blir kvar efter att man avinstallerat program och att det skulle få datorn att bli snabbare. Jag hade inga problem utan jag ville bara få datorn snabbare.

Nu var det ett tag sen det hände och jag har inte märkt av någon förändring så jag antar att det inte var så farligt.
Citera
2007-03-11, 02:10
Bannlyst
dll

Har kört dll archive funkade perfekt för mig fick nog med ngn sådan text har jag för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in