2007-03-10, 02:52
Medlem
Sökte men hitta inte något om mitt problem.

Jag kommer inte in på Windows live messenger har senaste versionen (8.1.0178.00)..har testat om installering men funkar inte ändå...inget problem med mitt internet...har ingen aning om vad problemet är...

funkade bra i förgår och ja har inte ändrat något som skulle påverka windos live messenger... jävla cp fel...har polare som kan komma in men av någon konstig anleding komme jag inte in...

får felkod 80048820

utökad felkod 80048439

någon som vet vad jag kan göra?

har testat stänga av brandväggen men spelar ingen roll...har sett folk som haft samma felkod och det varit något fel på windows datum och klocka men så är inte fallet här iaf...
Citera
2007-03-10, 04:27
Medlem
Unbalanceds avatar
Jag får något knäppt fel på mitt msn ibland, loggas ut av sig självt och sedan när jag provar att trycka på login så får jag felmedelanden.

Det enda som hjälper är att stänga ner MSN till systemfältet nere i högra hörnet och sedan klicka med höger musknapp och trycka login
där så den dyker upp igen och login igen - då kommer jag in.

Riktigt skumt då jag inte förstår hur det skulle påverka men tydligen gör det.
Citera
2007-05-02, 16:09
Medlem
SweHackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fr0sty
Sökte men hitta inte något om mitt problem.

Jag kommer inte in på Windows live messenger har senaste versionen (8.1.0178.00)..har testat om installering men funkar inte ändå...inget problem med mitt internet...har ingen aning om vad problemet är...

funkade bra i förgår och ja har inte ändrat något som skulle påverka windos live messenger... jävla cp fel...har polare som kan komma in men av någon konstig anleding komme jag inte in...

får felkod 80048820

utökad felkod 80048439

någon som vet vad jag kan göra?

har testat stänga av brandväggen men spelar ingen roll...har sett folk som haft samma felkod och det varit något fel på windows datum och klocka men så är inte fallet här iaf...

BUMP

Har samma fel, haft det i fan snart en vecka..försökt allt men funkar inte. Kommer heller inte in på Hotmail

Dock på andra datorer i nätverket kommer jag in på båda. Windows brandvägg är av, datum + tid stämmer. Hatar företag som inte kan göra sakerna rätt.
Citera
2007-05-03, 15:30
Medlem
Vivendirs avatar
MSN har ju en tendens att krångla lite ibland, får man rekommendera ICQ?
Citera
2007-05-03, 17:15
Medlem
MSSMs avatar
http://messenger-support.spaces.live...53F!1070.entry

DLL-tjosan fungerade för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem