2011-08-14, 01:38
Medlem
Goldaman.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pintocosta
Süyar är mer som en ledare en "krigare" som gör stora pengar men ändå sätter stor rädsla hos folk. Süyar har ingen gräns och är inte rädd för något, killen skiter i om han lever eller dör bara han dör med heder.

Nabil är mer som fighter där han har många undersåtar som gör saker för honom. Nabil har inte heller rädsla för nått och kör sitt eget race och har aldrig joinat gäng.

Hmm... Jag läste tidigare en gång, vet ej om det var i denna tråd eller om det var i en annan. Det var mer om att süyar var ute efter *amo? Är det sant?
Citera
2011-08-14, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldaman.
Hmm... Jag läste tidigare en gång, vet ej om det var i denna tråd eller om det var i en annan. Det var mer om att süyar var ute efter *amo? Är det sant?

Süyar och Namo är inte fiender men inte vänner heller, förut var det bråk mellan dessa men just nu för tillfället skiter dom i varandra. Namo är mer rädd för Süyar än vad Süyar är. Kommer ihåg vi satt hos Süyar och då ringde Süyar upp Namo för att träffa honom när han precis hade muckat men det ville inte Namo han hade viktigare saker för sig antagligen. Nu är det lungt mellan dom skulle jag tro.
Citera
2011-08-14, 01:49
Medlem
Goldaman.s avatar
Citat:
Süyar och Namo är inte fiender men inte vänner heller, förut var det bråk mellan dessa men just nu för tillfället skiter dom i varandra. Namo är mer rädd för Süyar än vad Süyar är. Kommer ihåg vi satt hos Süyar och då ringde Süyar upp Namo för att träffa honom när han precis hade muckat men det ville inte Namo han hade viktigare saker för sig antagligen. Nu är det lungt mellan dom skulle jag tro.

Finns det något som skiljer mellan Nabil och Süyar? Visst vet vi om deras underhuggare och så runt om i landet men vem är det som tjänar mest?

Så om Süyar inte pallade med Namo så skulle han ha fixat det snabbt och enkelt annars va?
Citera
2011-08-14, 01:54
Medlem
Citat:
Finns det något som skiljer mellan Nabil och Süyar? Visst vet vi om deras underhuggare och så runt om i landet men vem är det som tjänar mest?

Så om Süyar inte pallade med Namo så skulle han ha fixat det snabbt och enkelt annars va?

Det är svårt att säga eftersom vi inte vet exakt vad dom tjänar på sina saker men både två har det bra och deras familj.Süyar skulle fixa Namo,sen om det är snabbt eller enkelt vet inte jag.

Grabbar vad hände bråket mellan Gränby och Gottsunda killarna eller har dom slagits ihop?
Senast redigerad av Pintocosta 2011-08-14 kl. 01:57.
Citera
2011-08-14, 01:57
Medlem
Goldaman.s avatar
Pinte, hur kommer det sig att du vet så mycket om dessa herrar?
Citera
2011-08-14, 02:00
Medlem
Citat:
Pinte, hur kommer det sig att du vet så mycket om dessa herrar?

Süyar och Nabil är nära vänner till familjen och känner mig lite halvt,Süyar har även hjälpt familjen med några problem. Kan säga att dom är supertrevliga och visar mycket respekt. Jag satt hemma hos Süyar för 7 månader sedan tillsamans med min morbror och några av hans grabbar.
Citera
2011-08-14, 02:04
Medlem
Goldaman.s avatar
Citat:
Süyar och Nabil är nära vänner till familjen och känner mig lite halvt,Süyar har även hjälpt familjen med några problem. Kan säga att dom är supertrevliga och visar mycket respekt. Jag satt hemma hos Süyar för 7 månader sedan tillsamans med min morbror och några av hans grabbar.

Då måste vi då här och med säga att Süyar är ändå mer utåtriktad än vad Nabil är? Jag menar om man har PKK och alla dess typer bakom sig. Då kan han lika gärna örfila vem han vill för ingen säger åt honom någoting?:S
Citera
2011-08-14, 02:05
Medlem
Hur "stor" eller mäktig är Ahmed Metto?
Citera
2011-08-14, 02:11
Medlem
Goldaman.s avatar
Dubbelpost.
Citera
2011-08-14, 02:11
Medlem
Citat:
Då måste vi då här och med säga att Süyar är ändå mer utåtriktad än vad Nabil är? Jag menar om man har PKK och alla dess typer bakom sig. Då kan han lika gärna örfila vem han vill för ingen säger åt honom någoting?:S

Dessa herrar har mycket folk runt om kring sig men Süyar har flera grabbar och vänner än Nabil det är ingen snack om den saken.Süyars familj är alla PKK fantaster och har kontakter med dom. Süyar är typen som inte lutar sig bakåt och skickar folk, han gör mycket själv precis som Nabil.
Sen får vi inte glömma att folk har också vänner och grabbar bakom sin rygg,så det klart att folk också har en gräns och vill ge sig på Süyar eller Nabil men många har inte lyckats såhär långt.
Citera
2011-08-14, 02:17
Medlem
Goldaman.s avatar
Pinte, Okej. Har Süyar eller Nabil kontakter med Albanerna i GBG?
Citera
2011-08-14, 02:19
Medlem
Citat:
Pinte, Okej. Har Süyar eller Nabil kontakter med Albanerna i GBG?

Süyar är nära vän till Naser och Mirza (M falangen)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in