2011-02-09, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexz86
han finns straffad i uppsala tingsrätt. Den 44 åriga killen han som står som huvudägare är straffad för grovt skattebrott dock så är det så gammalt så kan ej få ut en dom på detta.

Angående Leto styrelseledamot till några av deras företag finns 3 träffar dom har jag dom på nu vet dock inte hur man lägger upp dom här eller om man ens får det. Nu har man fått blodad tand =). Dock så var det inte så mycket dom verkar ändå vara relativt rena.

Johan marcus leto är dömd för följande

Grovt skattebrott 2006
Vittnat i en rättegång om misshandel 2009
Umgänge med barn 2007

umgänge med barn?!?
Citera
2011-02-09, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rafaelo
umgänge med barn?!?

Tvist vem som ska ha barnet bara
Citera
2011-02-09, 14:29
Medlem
Citat:
Tvist vem som ska ha barnet bara

ok, och vad har den här personen med organiserad brottslighet att göra? eftersom du hänger ut han här.
Citera
2011-02-09, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rafaelo
ok, och vad har den här personen med organiserad brottslighet att göra? eftersom du hänger ut han här.

Han har minst sagt skumma kontakter i undre världen. Vad han har med organiserad brottslighet att göra ja det är ju det vi ska ta reda på. Kan mycket möjligt också vara en målvakt. En sak är jag säker på iallafall dom har minst sagt en del skumma företag. Bland annat ett företag som heter Mobilo AB som säljer bilar,båtar o diverse tillsammans med en Marinkovic från Stockholm.
Citera
2011-02-09, 14:55
Medlem
Citat:
Han har minst sagt skumma kontakter i undre världen. Vad han har med organiserad brottslighet att göra ja det är ju det vi ska ta reda på. Kan mycket möjligt också vara en målvakt. En sak är jag säker på iallafall dom har minst sagt en del skumma företag. Bland annat ett företag som heter Mobilo AB som säljer bilar,båtar o diverse tillsammans med en Marinkovic från Stockholm.

Citera
2011-02-09, 20:30
Medlem
Citat:

J**** m***** l** som du nämnde var var straffad för skattebrott, är det han som står som ägare?

Fö. har väl Kalas något samband till Bandidos/ X-team, eller?
Citera
2011-02-09, 22:12
Medlem
4522s avatar
Kan väl instämma om BJ, brukar vara några polacker som spelar mangas där. Har även hört att dom försökt plocka garderober på vissa studentställen () men vet inte om det stämmer. När vi ändå är inne på klubbar så måste väl Bullet vara under HA-flagg? Där häckar ju ett tiotal änglar jämnt och ständigt. Det är alltid en soppa i restaurang och nattklubbsbranschen.
Citera
2011-02-09, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Kan väl instämma om BJ, brukar vara några polacker som spelar mangas där. Har även hört att dom försökt plocka garderober på vissa studentställen () men vet inte om det stämmer. När vi ändå är inne på klubbar så måste väl Bullet vara under HA-flagg? Där häckar ju ett tiotal änglar jämnt och ständigt. Det är alltid en soppa i restaurang och nattklubbsbranschen.

Nja, polacker? De pratar då inte polska i alléfall, är nästan helt hundra på det iaf. Tror som sagt att det är juggar/ östeuropéer.Att de spelar mangas har jag inte någon erfarenhet av, om du inte gjort något fel brukar de vara väldigt tillmötesgående, åtminstone enligt min erfarenhet.

Det är en soppa eftersom det är så hårt beskattat och väldigt svårt att få det att gå runt utan att köra svart, sorgligt men sant.
Citera
2011-02-11, 11:49
Medlem
BorisVians avatar
Citat:

Sen blir det såklart extra intressant pga hans koppling till Almtuna Hockey.
Citera
2011-02-13, 19:40
Medlem
Lord-Igors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomembernofair
jag hörde det oxå . men att det va metto vet jag ej . tydligen skulle jacco leka ball framför gottsunda grabbarna

fast så var det ju inte. Metto vill veta vart en viss kille var som jacco känner men jacco vägra berätta så metto slog han.
Citera
2011-02-13, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord-Igor
fast så var det ju inte. Metto vill veta vart en viss kille var som jacco känner men jacco vägra berätta så metto slog han.

Hörde att det var en flara bara
Citera
2011-02-14, 07:09
Medlem
nomembernofairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord-Igor
det kan mycket väll stämma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in