2007-03-10, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Firestarr
Menar du R**d ?

mm
Citera
2007-03-11, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tullike
OG I Uppsala?? Jasså har dom.bor? I vilka åldrar då?? Några namn??

vet ej vilka dom är..
har hört av en vän som har god syn på vilka som finns i stan o inte..
Citera
2007-03-12, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonas23
vet ej vilka dom är..
har hört av en vän som har god syn på vilka som finns i stan o inte..

Har du eller din vän någon syn på vad OG gör i stan då??? Kanske tagit över "hela" krogsvängen efter The Ferrari guy och CO eller vad händer??

Någon annan som har bra koll på ligorna? Har hört att det är lite småkidsgäng i Gränby som håller på att steppa upp sitt "game" lite, nån som vet?

Nån som kan dra vad som hände under gängmordet i gränby som var för nått/några år sen?

MC klubbar i uppsala med omnejd som håller på med något mer kriminellt än fortkörning?

Snacka loss nu!
Citera
2007-03-12, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flowtech
Har du eller din vän någon syn på vad OG gör i stan då??? Kanske tagit över "hela" krogsvängen efter The Ferrari guy och CO eller vad händer??

Någon annan som har bra koll på ligorna? Har hört att det är lite småkidsgäng i Gränby som håller på att steppa upp sitt "game" lite, nån som vet?

Nån som kan dra vad som hände under gängmordet i gränby som var för nått/några år sen?

MC klubbar i uppsala med omnejd som håller på med något mer kriminellt än fortkörning?

Snacka loss nu!

Efter gränbymordet så har det blivit lugnt. Stod i Uppsala nya tidning igår om att många som höll på förr har gått över till den lagliga sidan. Vissa sitter ju inne men som sagt uppsala har blivit en lugn stad
Citera
2007-03-20, 18:41
Medlem
JakeTheSnakes avatar
Nån som vet vad Donny gör nu? Har för mig att det var hans farsa som hade rådhuskällaren förut.

Killen som blev skjuten i gränby, var han tung egentligen eller var det bara snack? Han tjaffsade med en kompis till mig några veckor innan han dog. Alla som var där trodde att det var ett skämt eftersom killen var 1.70 lång och vägde typ 50 kilo.
Citera
2007-03-21, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheSnake
Nån som vet vad Donny gör nu? Har för mig att det var hans farsa som hade rådhuskällaren förut.

Killen som blev skjuten i gränby, var han tung egentligen eller var det bara snack? Han tjaffsade med en kompis till mig några veckor innan han dog. Alla som var där trodde att det var ett skämt eftersom killen var 1.70 lång och vägde typ 50 kilo.

Han var en kriminell som var på väg upp, långt upp! Han hade varit e hundratals slagsmål o inte förlorat en, boxades när han var yngre, han vart mördad pga ett bråk som hände dagarna innan mordet, 2 pers bråkar ena åker på stryk hämtar pistol o skjuter offret med 9 skott i ansiktet.
Citera
2007-03-21, 16:18
Medlem
JakeTheSnakes avatar
Citat:
Han var en kriminell som var på väg upp, långt upp! Han hade varit e hundratals slagsmål o inte förlorat en, boxades när han var yngre, han vart mördad pga ett bråk som hände dagarna innan mordet, 2 pers bråkar ena åker på stryk hämtar pistol o skjuter offret med 9 skott i ansiktet.

Skämtar du eller?
Av det jag såg så har han knappast tränat boxning, bara rallarsvingar.
Citera
2007-03-21, 16:27
Medlem
carass avatar
..hört ryktesvägen att det är Uppsala bor som låg bakom de i tidningarna omskrivna krogbränderna. Hade med "garderobs avtal" att göra sas det
Citera
2007-03-21, 16:55
Medlem
Citat:
Skämtar du eller?
Av det jag såg så har han knappast tränat boxning, bara rallarsvingar.

Nej jag skämtar inte. Finns inte en enda i uppsala som hade vunnit över den döda i "fair fight"
Citera
2007-03-21, 17:03
Medlem
JakeTheSnakes avatar
Citat:
Nej jag skämtar inte. Finns inte en enda i uppsala som hade vunnit över den döda i "fair fight"

Skumt, killen var ju inte speciellt stor.
Citera
2007-03-21, 17:10
Medlem
Citat:
Skumt, killen var ju inte speciellt stor.

Men jesus, varför ta hans idoliserande polare på allvar. Killen var 21.

Och uttalanden som

Citat:
Finns inte en enda i uppsala som hade vunnit över den döda i "fair fight

+

Citat:
Han var en kriminell som var på väg upp, långt upp

...är verkligen värda att ta på allvar
Citera
2007-03-21, 17:30
Medlem
Citat:

största skitsnack jag nånsin hört. min brorsa slog honom när dom båda var 19 år gamla. Ramin som blev mördad i librobäck vad tror du om honom då? Han slog ALLT och ALLA i Uppsala på sin tid. Han var även välkänd i red light district i amsterdam. Den döde var INTE uppsalas värsta sort, utan en kille som var en OK boxare som slogs ofta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in