2010-08-26, 20:54
Medlem
finns inget att säga , alla sitter inne. och även om alla va ute skulle det fortfarande inte finnas nåt att säga
Citera
2010-08-26, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Rätta mig om jag har fel, men brukar inte Firman Boys och HA gå som hand i handske?
Stämer bra det.Alltid haft goda kontakter.
Citera
2010-08-27, 14:28
Medlem
Storsnusarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Rätta mig om jag har fel, men brukar inte Firman Boys och HA gå som hand i handske?

Där tänkte jag inte riktigt efter! Har hört något om att det finns fullvärdiga HA-medlemmar i FB.

Någon som såg X-Team på Kalas förra veckan (eller tidigare?). Vart det något stök eller var dom bara ute "för att ha kul" (aka visa upp sig)? Jag var inte där men hörde från en vän att dom var några st.
Senast redigerad av Storsnusarn 2010-08-27 kl. 14:30.
Citera
2010-08-27, 15:21
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mRdAmagE
Stämer bra det.Alltid haft goda kontakter.
Jag tror t.o.m att vissa FB:are som aldrig ens varit hojfolk till slut har klivit på i HA.

Nu snackar jag inte speciellt om Uppsala-folk.
Citera
2010-08-28, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storsnusarn
Där tänkte jag inte riktigt efter! Har hört något om att det finns fullvärdiga HA-medlemmar i FB.

Någon som såg X-Team på Kalas förra veckan (eller tidigare?). Vart det något stök eller var dom bara ute "för att ha kul" (aka visa upp sig)? Jag var inte där men hörde från en vän att dom var några st.

skulle det ha varit på lördagen eller?
Citera
2010-08-28, 12:09
Medlem
Storsnusarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonas23
skulle det ha varit på lördagen eller?

Vet inte vilken dag det var.

Igår figurerade minst en X-teammedlemm runt Kalas och gick in i gränden brevid fram och tillbaka med massa killar, såg allmänt skumt ut.

Och på O'connors, är det några asiatluder som bedriver hor där? Eller är det bara som det såg ut när man är dimmig.
Citera
2010-08-28, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
Andra sidan ån ifrån stora torget, en våning upp och vägg i vägg med en biograf. Omöjligt att missa.

Kan även jag instämma att HA brukar synas där ibland.

Va just det stället jag syftade på. När Fellinis la ner så hamnade all klientel där istället
Citera
2010-08-30, 05:45
Medlem
nomembernofairs avatar
bort sett fran hulliganger o sant skit . har inte varit i stan pa lange , men brukar men se bmc ? lr outlaws ? hur ser det ut med grabbarna fran t.ex. savja lr g-sund vad tycker de om ny inflyttde s-talje bor ?
Citera
2010-08-30, 08:44
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomembernofair
bort sett fran hulliganger o sant skit . har inte varit i stan pa lange , men brukar men se bmc ? lr outlaws ? hur ser det ut med grabbarna fran t.ex. savja lr g-sund vad tycker de om ny inflyttde s-talje bor ?

X-team syns lite då och då på diverse krogar, och finns en del i staden också. Har dom inte ett klubb hus här?

HA hänger som sagt på baren som vi snackade om tidigare ganska ofta.

Outlaws har jag inte sett i stan iaf.
Citera
2010-08-31, 18:30
Medlem
Det stämmer att Hells Angels ofta besöker "Uppsala-Firmans" krog. Jag känner inte Uppsalagrabbarna så bra, så jag vet inte om dom har någon vidare kontakt. X-Team har också synts till på krogen några gånger. Jag blev även bjuden på öl av några mycket sympatiska Bandidosmedlemmar på nämnda krog också. Dessa kom dock från Stockholm, inte från Uppsala. När jag var på O´Connor´s sist, var där några gossar med OG-tröjor på sig. Om dom kom från Uppsala, har jag däremot ingen aning om.

Blattar från Södertäljegängen har flyttat till Uppsala också, men jag vet inte om dessa gör så mycket liv ifrån sig. Jag umgås inte i dom kretsarna, om vi säger så. Andra Flashbackmedlemmar kanske har bättre koll på deras aktiviteter.
Citera
2010-09-01, 14:36
Medlem
Hur länge sen var iakttagelsen av OG-medlemmarna?
Citera
2010-09-02, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Trafficante
Hur länge sen var iakttagelsen av OG-medlemmarna?

Det måste ha varit i augusti, om jag inte minns helt fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in