2007-03-08, 20:05
Medlem
Jag har självklart sumpat drivrutinsskivan till min Canon Ixus 60. Försökte leta på deras hemsida efter ett sync program, men hittade bara 'uppdateringar' . Någon som vet vad programmet jag letar efter heter? jag vill alltså synka kameran med datorn så jag kan få ut bilderna.

MVH
Citera
2007-03-09, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steklof
Jag har självklart sumpat drivrutinsskivan till min Canon Ixus 60. Försökte leta på deras hemsida efter ett sync program, men hittade bara 'uppdateringar' . Någon som vet vad programmet jag letar efter heter? jag vill alltså synka kameran med datorn så jag kan få ut bilderna.

MVH

Om du pluggar in kameran via USB så borde du kunna se kameran som en "Flyttbar disk" i "Den här datorn"?

Där kan du kopiera/klippa ut bilderna och klistra in dem där du vill ha dem på din dator..

Canon

Kommer du inte till rätt ställe så leta på canon.se support... Programmet heter "ZoomBrowser..
Citera
2007-03-09, 12:14
Medlem
RollerBoySEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steklof

MVH

Den kameran behöver inga speciella drivrutiner, de finns med i Windows XP. Pluggar Du bara in kameran så autostartar Scanner and Camera Wizard som hjälper dig att kopiera bilderna och samtidigt ge dem vettiga namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in