2007-03-08, 07:21
Medlem
kavlevs avatar
Installerade VISTA, funkar kanon, men den verkar ligga å flippa på mellan 5-40% av cpu användningen konstant, jag installerade vista i samband med att jag köpt nytt grafikkort (ati) och en ny HD (raptor 10k rpm) vad kan detta vara? Kan det vara nåt knas med S-ATA drivrutiner ? Eller skulle det inte fungera alls då?

Tacksam för svar!
Citera
2007-03-08, 11:54
Medlem
ugge_das_boots avatar
samma här, det är är sidebar.exe som ligger och konstant åker upp och ner, vete fan varför

mvh
Citera
2007-03-08, 11:58
Bannlyst
Jag har barar vista skinn märkar samma sak att det håller cpun uppe högt. Det är vell för alla special saker är så krävande av grafik och att den ska uppdateras hela tiden. Tästa med att kör med så lite finneser som möjligt. //mvh xodia
Citera
2007-03-08, 17:16
Medlem
kavlevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xodia
Jag har barar vista skinn märkar samma sak att det håller cpun uppe högt. Det är vell för alla special saker är så krävande av grafik och att den ska uppdateras hela tiden. Tästa med att kör med så lite finneser som möjligt. //mvh xodia

Hmm ja det kan det mycket väl vara, men det konstiga är att den verkar använda en attans massa cpu i typ några minuter efter start, sen blir det tyst å det verkar vara helt okej, sen kan det komma typ "dippar" lite då å då... man ska kanske tabort den där sidebar grejjen... hmm
Citera
2007-03-08, 17:27
Medlem
kavlevs avatar
jag märkte att iexplorer verkar vara den stora boven, då blir det självklara valet firefox, så dum man kan va
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in