2009-11-29, 21:03
Medlem
elleps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullsan
Nähä så El Clasico är ingen stor match? Jävla tomte...

Vad fan är El Clásico? Zlatte är fan sämst... gör aldrig mål när det gäller.
2009-11-29, 21:05
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellep
Och i blågult? när ska han göra mål där?
2009-11-29, 21:06
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellep

Måste hålla med, det är knappast någon viktig match.
2009-11-29, 21:10
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manik
Fan vad överskattad den där "Zlatte" är. Han gör aldrig mål i stora matcher.
Höhö nu var du allt rolig. Länge sen man såg Zlatan jobba så hårt i defensiven som han gjorde idag.
2009-11-29, 21:16
Medlem
Biscayes avatar
Men, vad är schismen mellan Zlatan och Messi? Nu är jag ingen expert på någon av dessa två eller har tillgång till nån insideinfo, men på Kåmark i dagens TV lät det som att Messi börjat få divalater och inte tolererar att något annat namn skriks på Camp Nou?
2009-11-29, 21:17
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av someuse
Och i blågult? när ska han göra mål där?

Precis, han gör ju bara mål i EM och skit. När såg vi senast ett mål från Zlatan i en vanlig landskamp?
2009-11-29, 21:17
Medlem
Marweens avatar
Bara 4 stycken som gjort mål på casillas i real och i landlsaget. Zlatan är en av dom.. Skönt för han att avgöra en riktig stormatch!
2009-11-29, 21:20
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biscaye
Men, vad är schismen mellan Zlatan och Messi? Nu är jag ingen expert på någon av dessa två eller har tillgång till nån insideinfo, men på Kåmark i dagens TV lät det som att Messi börjat få divalater och inte tolererar att något annat namn skriks på Camp Nou?

Ja jag hörde detsamma och tycker att det verkar vara väldigt konstigt med tanke på att Messi ändå spelat med Ronaldinho, och där förekom det ingen dispyt om man nu kan kalla det så.
Jag tror inte att Messi ska behöva vara rädd för att Ibra ska ta hans plats i laget, det Messi gör för Barca gör ingen annan, men Ibra är ju ett komplement till laget som är grymt bra.
2009-11-29, 21:23
Medlem
NoTruces avatar
Vilken jävla fittbump. Nu när det börjar se ut som om Zlatan börjar få form igen kan ni väl ösa ur ironiskopan nån annanstans.
2009-11-29, 22:19
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Vilken jävla fittbump. Nu när det börjar se ut som om Zlatan börjar få form igen kan ni väl ösa ur ironiskopan nån annanstans.

Få form igen? När var han ur form?
2009-11-29, 22:27
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manik
Få form igen? När var han ur form?
Första 7-8matcherna kanske
2009-11-29, 22:32
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biscaye

Varför skulle det vara en schism? Zlatan är fotbollsspelare och gör bara sitt jobb utifrån sina egenskaper sen utifrån matchen idag så verkade han inte heller vilja passa Henry som löpte på bra.
Tror ärligt att det inte handlar om spelet mellan dom utan att Messi inte har formen med sig, trycket på landslaget etc, killen är 21 och alla förväntar sig stordåd varje gång han har bollen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in