2009-09-03, 11:46
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Vissa verkar inte förstå hur stort det är att en svensk fotbollsspelare är en av världens dyraste spelare.

Det gör honom dock inte till en av de bästa. Det är framförallt ett par spektakulära mål (ofta mot undermåligt motstånd) som gett honom statusen han har idag, tillsammans med en jugge-gangster-image som en del gillar. Han måste prestera mer i landslag och CL för att få epitetet "en av världens bästa".
2009-09-03, 12:16
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
Det gör honom dock inte till en av de bästa. Det är framförallt ett par spektakulära mål (ofta mot undermåligt motstånd) som gett honom statusen han har idag, tillsammans med en jugge-gangster-image som en del gillar. Han måste prestera mer i landslag och CL för att få epitetet "en av världens bästa".
Världens bästa klubblag tycker tydligen att han är en av världens bästa.Deras ord väger lite tyngre än vad en massa lallare på flashback tycker
2009-09-03, 12:40
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Världens bästa klubblag tycker tydligen att han är en av världens bästa.Deras ord väger lite tyngre än vad en massa lallare på flashback tycker

Historien kommer att ge mig rätt.
2009-09-03, 14:33
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
Historien kommer att ge mig rätt.

Historien har redan gett dig fel.
2009-09-03, 14:39
Medlem
Smegmas avatar
Jag förstår inte varför degklumpen Lagerbäck kallade in Stornäsan Blatan överhuvudtaget? Skoskav, snuvig näsa, brutna naglar etc. är allvarliga problem förstår ni väl. Skattepengar (flyg, uppehälle, krimskrams) till ingen som helst nytta är NADA i jämförelse!

Nä, sätt den arroganta och överhaussade Stornäsan på planet tillbaka till glan$ och glamour. Men för i helfvete, jag hoppas att någon hjälper Stornäsan uppför de tre (kanske fyra...) trappstegen som måste överstigas innan man är i säker hamn på lyxplanet. Han kan ju faktiskt sträcka sig - eller snubbla på näsan.

Beträffande Lagerbäck så vill jag bara förtydliga min avsky till denna inkompetenta varelse. Jag, Smegma, skulle inte ens kissa på Degklumpen i jympaoutfit om denne så brann.
2009-09-03, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier
Vad roligt att du vräker ut detta utav alls följa Zlatan då han spelar matcher.
Hans osjälviska spelstil. Om du skulle sett intervjuer med han skulle du uppmärksammat att han skämtar oerhört mycket och verkar som en riktigt rolig person. Sen så gnäller ALLA fotbollsspelare mer eller mindre, om du spelat fotboll på hög nivå så skulle du förstå detta men det har du inte, korrekt?
Det fetstilta är lite småroligt.

Har spelat i div. 3 så lite vet jag iaf. Och jag utgår från mitt synsätt. Hade jag spelat med honom så hade jag spytt på honom. Han år lagkapten i Sverige. Han e fanimej den minst lämpade till det uppdraget. Kaxig och divig. nää, fyyy.
2009-09-03, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Jag förstår inte varför degklumpen Lagerbäck kallade in Stornäsan Blatan överhuvudtaget? Skoskav, snuvig näsa, brutna naglar etc. är allvarliga problem förstår ni väl. Skattepengar (flyg, uppehälle, krimskrams) till ingen som helst nytta är NADA i jämförelse!

Nä, sätt den arroganta och överhaussade Stornäsan på planet tillbaka till glan$ och glamour. Men för i helfvete, jag hoppas att någon hjälper Stornäsan uppför de tre (kanske fyra...) trappstegen som måste överstigas innan man är i säker hamn på lyxplanet. Han kan ju faktiskt sträcka sig - eller snubbla på näsan.

Beträffande Lagerbäck så vill jag bara förtydliga min avsky till denna inkompetenta varelse. Jag, Smegma, skulle inte ens kissa på Degklumpen i jympaoutfit om denne så brann.
Ditt försök att få Zlatan att framstå som någon liten primadonna misslyckades kraftigt, vakna upp till verkligheten nu lillgrabben..
2009-09-03, 16:20
Medlem
http://fotboll.expressen.se/landslaget/1.1693493/zlatan-det-kanns-fortfarande-i-knaet

ja tycker zlatan svarar som vilken svensson som helt. Ser definitivt inte hans själviska divatakter som några här målat upp han till.
2009-09-03, 17:05
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppah
Ditt försök att få Zlatan att framstå som någon liten primadonna misslyckades kraftigt, vakna upp till verkligheten nu lillgrabben..

En fråga bara - trycker Blatan (eller hans gelikar...) dig i gasröret med Schnablen eller med snoken? Lillpajk, gå inte på svenska berg när det finns oändligt med falska och importerade stompers att munhuggas mot. För det språket kan du väl? Eller ska jag ta det på svartiska?
2009-09-03, 17:23
Medlem
headnods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
En fråga bara - trycker Blatan (eller hans gelikar...) dig i gasröret med Schnablen eller med snoken? Lillpajk, gå inte på svenska berg när det finns oändligt med falska och importerade stompers att munhuggas mot. För det språket kan du väl? Eller ska jag ta det på svartiska?

Hade du tyckt att Zlatan var lika värdelös på fotboll om han var etnisk svensk?
2009-09-03, 18:00
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungen_84
Har spelat i div. 3 så lite vet jag iaf. Och jag utgår från mitt synsätt. Hade jag spelat med honom så hade jag spytt på honom. Han år lagkapten i Sverige. Han e fanimej den minst lämpade till det uppdraget. Kaxig och divig. nää, fyyy.
Lagkaptensrollen håller jag med om, den ska inte Zlatan ha. Den ska vara Källströms
2009-09-03, 20:25
Medlem
Bellybusterrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier
Lagkaptensrollen håller jag med om, den ska inte Zlatan ha. Den ska vara Källströms

LOL Källström.. Lipsillen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in