2009-08-31, 23:59
Medlem
Jullsans avatar
Härligt Zlatan
Senast redigerad av Jullsan 2009-09-01 kl. 00:36.
2009-09-01, 00:04
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Är det inte så att Zlatan har nätat i alla premiärmatcher i ligan för sina lag? Har för mig det..vet att han gjorde mål i både Juve och Inter i sin första ligamatch. Ajax minns jag inte men har för mig det
2009-09-01, 00:06
Medlem
funerals avatar
Hade varit kul att se exempelvis elm, berg, toivonen mfl hade haft zlatans sits i barca idag, då hade det varit årtusendets drömdebut, 10+ osv.
När det gäller Zlatan så SKA han vara lika bra som messi och ronaldo tillsammans från början, annars är det en flopp
2009-09-01, 00:07
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Hade varit kul att se exempelvis elm, berg, toivonen mfl hade haft zlatans sits i barca idag, då hade det varit årtusendets drömdebut, 10+ osv.
När det gäller Zlatan så SKA han vara lika bra som messi och ronaldo tillsammans från början, annars är det en flopp

Ifall nån av dom värvats för 60 miljoner hade de nog haft samma förväntningar på sig.
2009-09-01, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Är det inte så att Zlatan har nätat i alla premiärmatcher i ligan för sina lag? Har för mig det..vet att han gjorde mål i både Juve och Inter i sin första ligamatch. Ajax minns jag inte men har för mig det
Om jag inte missminner mig så hade zlatan ett kort inhopp i första Ajax-matchen på cirka 10min där han inte gjorde mål.
Men matchen därefter då han startade så gjorde han ett mål och en assist.
Rätta mig om jag har fel dock..
2009-09-01, 00:10
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Ifall nån av dom värvats för 60 miljoner hade de nog haft samma förväntningar på sig.
Om vi tar Ronaldo då, han har väl inte gjort ett spelmål för Real Madrid än?
2009-09-01, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier

nä bara på straff
2009-09-01, 00:20
Bannlyst
Känns skönt att vara född och uppvuxen i samma stad som Sverigest bästa genom tiderna
2009-09-01, 00:25
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier

Nej, men nu är det ju inte bara mål som räknas, och vad jag vet är det väl ingen som skrivit att han gjorde någon "drömdebut, 10+osv" heller?

Zlatan gjorde en halvdan match idag, men målet var viktigt för självförtroendet.
2009-09-01, 00:27
Medlem
funerals avatar
Citat:
häng med lite i tråden innan du skriver nästa gång
2009-09-01, 00:29
Medlem
Mulatts avatar
Citat:
Nej, men nu är det ju inte bara mål som räknas, och vad jag vet är det väl ingen som skrivit att han gjorde någon "drömdebut, 10+osv" heller?

Zlatan gjorde en halvdan match idag, men målet var viktigt för självförtroendet.

Ronaldo's liga debut var ingen höjdare direkt.
2009-09-01, 00:29
Bannlyst
Tycker Zlatan gjorde en helt klart godkänd match. Lite seg verkade han va inledningsvis, dels kan det bero på att han har fått nya lagkamrater och dels på grund av pressen av fansen/tränarna och pressen från honom själv.

Målet var guld värt för att stärka hans självförtroende och det är givetvis bra.
Hoppas nu att han kommer igång och producerar mer och mer mål!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in