2008-09-11, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Om han spelar som han gör nu (ja, eller inte som han gjorde mot Ungern men som han brukar göra nuförtiden) när han är 60 år så ja.

Jag tror han kommer sluta inom 2-4 år

Just, exakt, byt ut han om han är dålig.

rly?
2008-09-11, 00:18
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggiss
Just, exakt, byt ut han om han är dålig.

rly?
Nja, jag skulle nog inte byta ut honom. Han kan ju blixtra till och göra mål från ingenting. Typ Ungern borta -03. Lagerbäck hade inte bytt ut honom om det inte hade varit 2-0 Sverige.
2008-09-11, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Nja, jag skulle nog inte byta ut honom. Han kan ju blixtra till och göra mål från ingenting. Typ Ungern borta -03. Lagerbäck hade inte bytt ut honom om det inte hade varit 2-0 Sverige.

Konservativ-idiotisk coaching! Om vi bara låter han spela hur ska andra spelare kunna komma fram?
2008-09-11, 00:52
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggiss
Konservativ-idiotisk coaching! Om vi bara låter han spela hur ska andra spelare kunna komma fram?
Sant, den där Rosenberg verkar ju bra tex.
2008-09-11, 05:35
Bannlyst
http://fotbollsexpressen.se/Internationell%2Bfotboll/1.1295800/zlatan-ibrahimovic-utbytt-och-forbannad

Citat:
- Jag gör ingen speciellt bra match, jag får svåra bollar att jobba på men jag försökte göra det bästa jag kunde.

Är det inte Zlatte som skryter med hur han vill dominera, avgöra och det "bara är att göra mål"?

Ska en världstjärna klaga på svåra bolla? Eller klagar han bara pga han blev utbytt?
2008-09-11, 05:39
Medlem
Luffsens avatar
Godmorgon Odes. Dags för Zlatan bashingen nu ? haha.
Men kom igen, ska du håna honom så hitta ett bättre citat...
Att fälla en dryg kommentar efter det där citatet är bara inhumant och elakt.
2008-09-11, 06:28
Medlem
bitternas avatar
Inte gnälla på zlatte nu, han är ju "untoucheble" i sann pk-anda.

Jag tycker han va bäst på plan igår. Det är han ju alltid.
2008-09-11, 08:58
Medlem
Rocky69s avatar
Vem skällde på Zlatan i går när han inte gjorde sitt jobb?
2008-09-11, 09:43
Medlem
torkelmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Vem skällde på Zlatan i går när han inte gjorde sitt jobb?
Ingen vågar väl...Har svårt att se mongo-kim säga till på skarpen.
2008-09-11, 10:11
Medlem
Ace Venturas avatar
”Ralf Edström kan jobba i min trädgård”
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article3293080.ab

Fan vad ni gnäller! Zlatan har oftast helt ok i landslaget. Även om han naturligtvis är bättre i Inter och målen inte trillat in i den omfattning som man kanske hade önskat så gör han mer rätt än vad många av de andra gör t i l l s a m m a n s (behöver jag ens nämna landlagets backlinje?), och han är garanterat bättre än alla andra i det där blåbärsgänget vi kallar för landslag. Vem skulle utmana honom som nr 1 i laget? Sidleds-Danne eller falla-som-ett-höstlöv-Chippen? Skulle inte tro det... Och att tro att t.ex. Rosenberg skulle göra det bättre är så jävla korkat att man saknar ord.

Igår gjorde han däremot ingen vidare match men så blev han utbytt också. Starkt av Lagerbäck. Samtidigt har jag full förståelse för att Zlatan är sur. Bollarna kom ju inte direkt serverade på silverfat, det måste man hålla med om.
2008-09-11, 10:26
Medlem
Nollorna Zlatte & Henke

Ja det är tur att vi har gubbar bakom som kan sätta dit den, annars hade det inte blivit många mål....

Och vad är för nivå på Zlatan när uttalar sig som han gör om den mycket berättigade kritik från Ralf Edström ? Väx upp och börja spela fotboll i stället för att gnälla på alla andra. Både Zlatan och pensionären Henke vill ha räkmackor serverade framför mål och får de inte det ja då är det fel på alla andra, suck....

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslaget/article3293080.ab
2008-09-11, 10:32
Medlem
bitternas avatar
Citat:
pensionären Henke vill ha räkmackor

Helt fel ,Henke jobbar å löper och behöver därmed inga räkmackor.

Store,starke Zlatte däremot ska ha bollen på tåspetsen annars går
världen under.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in