• 1
  • 2
2002-01-18, 10:39
Jag har just flyttat till Götet och det är synd om mig för jag har inga KK här, varken knullkompisar eller knarkkompisar här! :(

Till det viktiga; har ni några tips vart jag ska gå för att få tag på kokain här i stan?

Efter jag vet var så kommer jag att bli så elegant så då löser det sig med den andra sortens KK också. :)

Citera
2002-01-18, 11:47
Medlem
Göteborg

Testa att ställ dig på skånegatan ikväll det skall vara maskerad där så ta första bästa utklädda person och fråga ALLA har kooks på sig jag + alla mina homoboyz är utklädda till snutar hehe,hugg tag i oss bara!!
Citera
2002-01-21, 00:21
Medlem
Göteborg

Ja 5:an är ju ett ställe du kan gå till ...Men där kan dom blåsa dig som fan...har fått krossade huvudtabletter där en gång ...när man var lite för yr...Men gå på trädgårn..där är det alltid nån som har nåt på sig....Lycka till
Citera
2002-01-22, 04:50
Medlem
Göteborg

Jasså Jonas du har så fett me kontalter så du får ställa dig i femman & testa lyckan...hehe,färsking i femman kommer du inte över ngt annat än Drabb & nån rökbit om du har flyt håll dig till alkoholen istället
Citera
2002-01-22, 11:29
Medlem
Göteborg

åhhhhhhhhhh så kommer det ett sånt där roligt svar att man är färsking..."JAG" har kontakter så jag kan få tag i vad jag vill..."SWISSWE" har inte det..så vart går man om man inte har några kontakter(Det är väl inte så att det kommer fram en kille på landvetter direkt när man kommer till GBG och frågar om man vill köpa kokain)...Tänk efter lite innan du svarar, Fast du är ju ingen färsking så du har väl knarkat bort din hjärna...Du kan väl berätta för mig vart du hadde gått om du ville köpa och du kännde ingen i stan..?
Citera
2002-01-22, 12:05
Göteborg

Citat från idiot-Jonas tidigare inlägg:

"Ja 5:an är ju ett ställe du kan gå till ...Men där kan dom blåsa dig som fan...har fått krossade huvudtabletter där en gång"

Och så inlägget ovan:

"JAG" har kontakter så jag kan få tag i vad jag vill."

du ljuger hela tiden! läser man i tidigare inlägg så har du minsann testat allt utom Heroin och är sååå jävla världsvan...fan kom ner på jorden istället, man behöver inte veta allt och ha gjort allt i din ålder begriper du inte det??

Om muppen skall köpa kokain så föreslår jag att han tar sig till Phenomen på kungsgatan och hör med ngn som ser grön ut lr pyntar 150 kr för inträde på XL odinspatsen och hugger tag i ngn där inne1

Lämna inte fler idiotRåd nu Jonas om 5:an osv...
Citera
2002-01-23, 00:35
Medlem
Göteborg

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Vadå världsvan????????? MMen herregud vad är ditt problem Jag skrev 5:an är "ETT" ställe man kan gå till för att handla, Men man "KAN" bli blåst..Det finns "MÅNGA" ställen man kan gå till om man vill handla.."ETT" av dom är phenomen. (men "JAG" skulle aldrig gå dit för att handla)

Och så skulle jag vilja få veta om vad jag har ljugit om?????

Om du läser igenom dom inläggen jag har skrivit en gång till och tänker efter lite...Om du inte fattar så kan jag berätta det för dig....

Swisswe frågar var man "KAN" få tag i kokain här i staden..han känner inga här. Då svarar jag : Att 5:an är "ETT" ställe man kan gå till, men man "KAN" bli blåst...(Jag har blivit det "EN" gång).

Då frågar battaria..omjag måste ställa mig i 5:an för att få tag på kokain...Och då svarar jag att "JAG" har kontakter och kan få tag på sånt men för swisse som inte har några kontakter "KAN" ställa sig på 5:an. (varför jag skrev jag med stora bokstäver var för att battaria skulle få det lättare att förstå att det är skillnad på mig och swisswe, (JAG bor i gbg,har en kran.Swisswe bor ej i gbg ,har ej någon kran.)

Ditt inlägg till mig: läser man i tidigare inlägg så har du minsann testat allt utom Heroin och är sååå jävla världsvan...fan kom ner på jorden istället, man behöver inte veta allt och ha gjort allt i din ålder begriper du inte det??

VArt vill du komma med det?
Vadå veta "ALLT" och ha gjort "ALLT" har jag påstått det på nåt av dom inläggen jag har gjort på "droger"..?

Kan du inte hålla med om att mitt svar på swisswe fråga är jävligt mycket bättre än vad fuckheads va..? eller?

Så ta nu och skriv ner vart du vill koma med ditt inlägg. IDIOT!!!!!

Citera
2002-01-29, 16:58
Medlem
Göteborg

Nä jag försod väl nästan det...Du hadde inget att kmma med...!
Citera
2002-01-30, 16:37
Medlem
Göteborg

Kom igen nu grabben ( Jonas_23.... ), kom inte hit och bli känslig och sånt. Förstår hur du tänker, men klantiga inlägg om var nån kan hitta koks och dylikt passar sig inte här.
Citera
2002-01-30, 20:09
Medlem
Göteborg

Jag anser inte att det var klantigt...Det var ju ingen annan som svarade honom på 3 dagar förutom "fuckheads" så jag tycker att mit tips va jävigt bra..
Citera
2002-01-31, 11:17
Medlem
Göteborg

Så om nån frågar en fråga på forumet om var man kan köpa knark, så känner du dig tvungen att svara. Det håller inte.

/Z
Citera
2002-01-31, 11:52
Medlem
Göteborg

jonas 23
jobbigt om din ENDA kran skulle knasa
då blir de 5:an för dej mä' ´hehe
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera