Göteborg
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Vadå världsvan????????? MMen herregud vad är ditt problem Jag skrev 5:an är "ETT" ställe man kan gå till för att handla, Men man "KAN" bli blåst..Det finns "MÅNGA" ställen man kan gå till om man vill handla.."ETT" av dom är phenomen. (men "JAG" skulle aldrig gå dit för att handla)
Och så skulle jag vilja få veta om vad jag har ljugit om?????
Om du läser igenom dom inläggen jag har skrivit en gång till och tänker efter lite...Om du inte fattar så kan jag berätta det för dig....
Swisswe frågar var man "KAN" få tag i kokain här i staden..han känner inga här. Då svarar jag : Att 5:an är "ETT" ställe man kan gå till, men man "KAN" bli blåst...(Jag har blivit det "EN" gång).
Då frågar battaria..omjag måste ställa mig i 5:an för att få tag på kokain...Och då svarar jag att "JAG" har kontakter och kan få tag på sånt men för swisse som inte har några kontakter "KAN" ställa sig på 5:an. (varför jag skrev jag med stora bokstäver var för att battaria skulle få det lättare att förstå att det är skillnad på mig och swisswe, (JAG bor i gbg,har en kran.Swisswe bor ej i gbg ,har ej någon kran.)
Ditt inlägg till mig: läser man i tidigare inlägg så har du minsann testat allt utom Heroin och är sååå jävla världsvan...fan kom ner på jorden istället, man behöver inte veta allt och ha gjort allt i din ålder begriper du inte det??
VArt vill du komma med det?
Vadå veta "ALLT" och ha gjort "ALLT" har jag påstått det på nåt av dom inläggen jag har gjort på "droger"..?
Kan du inte hålla med om att mitt svar på swisswe fråga är jävligt mycket bättre än vad fuckheads va..? eller?
Så ta nu och skriv ner vart du vill koma med ditt inlägg. IDIOT!!!!!