2009-02-28, 19:15
Varför kan du inte bo med din underbara flickvän?
Citera
2009-02-28, 19:20
Medlem
Rixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Varför kan du inte bo med din underbara flickvän?
Har du läst hela tråden? Jag hammnade i bråk med ordförande för hennes bostdsrättförening. De måste godkänna( enligt Lidingö principer) alla som vill flytta inn(ihop/sambo/gift..all of that.
Citera
2009-02-28, 19:32
Citat:
Ursprungligen postat av Rixter
Har du läst hela tråden? Jag hammnade i bråk med ordförande för hennes bostdsrättförening. De måste godkänna( enligt Lidingö principer) alla som vill flytta inn(ihop/sambo/gift..all of that.

Ok, sorry!

Jo, jag har läst hela tråden.

Missade nog stycket om att du måste bli godkänd av ordföranden.
Har ingen större erfarenhet av bostadsrättsföreningar och dess regler. Trodde i min enfald att ägaren av bostaden fick ha vem dem ville hos sig, så länge de betalar och sköter sig i övrigt.

Det var tråkigt att höra att du numera är bostadslös.
Hoppas att det ordnar upp sig för dig.
Citera
2009-02-28, 19:33
Awaiting Email Confirmation
Hej Rikard! Förekom det mycket homosexuell kärlek under din fängelsevistelse?
Jag menar du som vit man måste ha varit i ganska kraftig minoritet,hände det någon gång att de svarta fångarna tvingade dig att klä dig i kvinnokläder och tillfredställa dem sexuellt?
Allt jag vet om amerikanska (och svenska) fängelser har jag fått från filmens värld så jag vet egentligen ingenting om dessa frågor men är väldigt intresserad!

Lycka till nu! Och kan du inte sova hemma hos din flickvän i smyg några veckor tills allt har löst sig? Känns ju lite onödigt att ligga på en IKEA-parkering och häcka. Du kan väl säga att du bara hälsar på några veckor, det kan ju inte finnas några regler mot det!
Citera
2009-02-28, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geccko
Jag menar du som vit man måste ha varit i ganska kraftig minoritet,hände det någon gång att de svarta fångarna tvingade dig att klä dig i kvinnokläder och tillfredställa dem sexuellt?
Allt jag vet om amerikanska (och svenska) fängelser har jag fått från filmens värld så jag vet egentligen ingenting om dessa frågor men är väldigt intresserad!

Lycka till nu! Och kan du inte sova hemma hos din flickvän i smyg några veckor tills allt har löst sig? Känns ju lite onödigt att ligga på en IKEA-parkering och häcka. Du kan väl säga att du bara hälsar på några veckor, det kan ju inte finnas några regler mot det!

Kan ingen som bor där rikard bor erbjuda en bädd åt honom tillfälligt?
Citera
2009-02-28, 19:45
Medlem
Rixters avatar
Citat:
Hon, skämtade bara!

Dock med en lite allvarlig underton.....

Edit: Jonte: Jag står för mina inlägg och behöver ingen som talar om för Rixter vad jag menar och inte menar! Det kan ju inte du veta.
Men tack iaf.
Thanx for your enlightenment..och för din förklarning om avatars.Då är det kanske inte så klokt att ha min kvar ?
Citera
2009-02-28, 19:48
Medlem
Du får smyga hem till tjejen på natten och sova över. ?
Citera
2009-02-28, 19:51
Medlem
Rixters avatar
Citat:

ordförande av bostdsrättsföreningen försöker att få mig ånklagad för olaglig hot mot honom. Det skulle ställa till väldigt mycket bråk för min tjej om jag skulle försöka flytta dit.IKEA är Bäst!
Citera
2009-02-28, 19:57
Medlem
Citat:
Varför inte göra det själv?!
Han har ju bil, och kan säkert köra hem till dig.
Sverige är visserligen avlångt, men inte enormt.

sant, men tyvärr bor jag fortfarande hemma

men hade jag bott själv hade rikard självklart fått bo hos mig.
Citera
2009-02-28, 19:57
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Rixter
ordförande av bostdsrättsföreningen försöker att få mig ånklagad för olaglig hot mot honom. Det skulle ställa till väldigt mycket bråk för min tjej om jag skulle försöka flytta dit.IKEA är Bäst!

Ok, du känner väl av situationen bäst antar jag. Men du kan du inte svara på min fråga om klänningar och avsugningar! Förekom det mycket sånt där du satt? Att de svarta fångarna använde dig som flickvän?
Citera
2009-02-28, 19:58
Medlem
Grantzs avatar
Länk till SVT:s dokumentär: http://svtplay.se/v/1447420/6_x_tom_...kom_fran_texas
Såg den just och jag rekommenderar den.

Jag hoppas innerligt att det löser sig för dig, Rick!
Du har tidigare visat att du klarar att leva utanför murarna och jag är övertygad om att du kommer att fortsätta klara av det!
Ge inte upp!
Citera
2009-02-28, 20:12
Medlem
Rixters avatar
Citat:

Many people have a misconception about rape in prison. No matter what the minority/majority is it all depends on you. In the years that i spent in Texas I only heard it happen a couple of times. A white boy that was too weak in himself to do anything/stand up for himself. This question comes up many times när jag föreläser för KKV och också gymnasieelever. Rape, in and of itself is naturally a violent act where the victim either gets subdued by threat or by a weapon.
I was very 'duktig' with my hands ( I boxed semi-pro for a few years and have always liked a bar fight or two) But who knows that..right? You can't walk around with a sign on your back ''F**k with me and i'll tear your face off..right? I have eyes that are different from most peoples..don't ask me why. I can look at a person and without saying a word 'skicka ut en våldsam känsla' IF..let's say IF you..anyone..me..a young girl on the way home in a dark park...a 'new guy' prisoner gets approached with a rape threat then go along with it..ESPECIALLY if the man has a weapon. If you pretend that this is what you also want..and offer no resistance then generally speaking the weapon will be put aside... then grab the mans nuts and just start pulling and pulling..take him for a walk around the park..don't let go.
But of course all this depends on your personal ability to inflict tremendous pain/harm on an individual that wanted to rape you. It's all up to you. Submit an cry about it..during it/after it and then get used and abused again..or get mad and refuse with all your character to be taken. Enough said about that. just a bit of advice to guys and girls out there. IF you get raped ..in or out of prison you'll have it in your soul forever. Eller stå upp och stå emot. Mennen kommer att vara helt förlamad..om Du är tjej..skrik hela tiden när du håller i honom. Kallt..a little raw ? You decide what's best in your life.
Nobody ever tried to f**k with me..maybe I was too ugly
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in