2000-05-31, 10:07
Ya, det säger allt
Vad har ni o berätta?
Citera
2000-06-02, 23:44
Medlem
Kokain Erfarenheter, dela med er!

Jag har kört coke några gånger... jag snortade och groggade och det gav inte mej några fantastiska erfarenheter. Propagandan från staten stämmer med andra ord INTE. Man blir inte beronde efter en tripp på coke.

skall inte racka ner på coke som sådant... hel sjysst känsla.. du äger världen och inte en jävel kan göra något åt det.. med lite självkontroll så gör du inget dumt ;) ...

Jag rekommenderar enbart coke till de som vet vad de gör...
Citera
2000-06-04, 12:18
Medlem

Äh! kola är keff!jag känner mig bara som ett liljeholmsljus när jag drar det.Bespara er teorier att jag fått dålig kola för så är inte fallet!
tacka vet jag psykadeliska droger och brunt heroin!
Citera
2000-06-04, 21:46
Medlem

Jag var nykter, jag menade att jag blandade det med läsk och drack, utöver att sniffa det då...

Citera
2000-06-07, 11:20

Drog cola i venezuela. köpte ett "finger" dvs ca 10g rent colombianskt.
drog 2 strängar och blev tokhög i ca 45min - 1h underbar känsla äger hela världen inga problem är så stora att man inte kan ignorera dom. men när man kom ner igen vart man jävligt paranoid och hade ångest några timmar bra erfarenhet men jag kommer aldrig att göra det igen.

rök brass istället
Citera
2000-06-20, 21:08

Cola är ganska shcysst, men det är ingen "arbetar" drog....för dyrt och för lite effekter...nej tjack är bättre och billigare.....

bara en "hobby-pundares" åsikt
Citera
2000-06-23, 19:48
Medlem

Cola = Rikemans tjack,,,
Citera
2000-06-29, 23:05

Min erfarenhet av cola är precis som skrivet i tidigare meddelande, man känner att man äger världen, ingen eller inget kan göra nåt åt det etc Men lite väl dyrt och man skall inte ta det för ofta för då blir man nog mer eller mindre psykiskt beroende..

Citera
2001-12-10, 05:25
Medlem

Mitt tips...:Testa...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in