• 2
  • 3
2000-06-26, 18:30
Medlem
Rena kokain

Burp, jag hangde med ett tag, men de 3 sista inlaggen fattar jag inte halften av... hrmpf och sgrumf...
2000-06-27, 12:44
Medlem
Rena kokain

Poppe:
Jo, jag läste också den där artikeln... Tror det var i Scientific American.
(Eller kanske New Scientist?)

Skrämmande tanke...att bli vaccinerad mot drogbruk... :-)
2000-07-20, 05:11
Medlem
Rena kokain

Är inte alla svaren utom det första lite "off-topic"? Annars har man sett en del imponerande svar...=)
2000-07-25, 13:10
äldre konto (old)
Ej medlem
Rena kokain

Orkar inte läsa hela kedjan. Finns det inga schyssta mediciner som förlänger effektenav Dopaminet i kokainet. Så att man blir hög längre.
2000-07-25, 13:52
Medlem
Rena kokain

Testa att supplementera med mer kokain under rusets gång.
2009-06-11, 16:38
Bannlyst
huh det här vart ju felers
2009-06-11, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolf (old)
Hur kan man "rena" kokain från det som det e slaget med? Så produkten alltså blir 100% ?

Det är väldigt svårt. Kokain är idag ofta slaget med andra cainer som är så närbesläktade att lösningsfärmåga, smältpunkt etc ligger för nära för att på ett någorlunda överkomligt sätt kunna separera dessa. Aceton är det bästa för hemma bruk. Aceton saknas ofta ochså i produktoinen i sydamerika varpå det ersätts med andra mindre anpassade kemikalier, vilket inte får kokainet att krysatlisera på samma sätt. Så köp lite aceton om du känner att du måste. Sen så tycker jag inte att det är någon större skillnad att snorta något som är 20% mmot något som är 60% bara att man måte ta lite mer.
2009-11-13, 12:44
Medlem
Ragge86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sond
Det är väldigt svårt. Kokain är idag ofta slaget med andra cainer som är så närbesläktade att lösningsfärmåga, smältpunkt etc ligger för nära för att på ett någorlunda överkomligt sätt kunna separera dessa. Aceton är det bästa för hemma bruk. Aceton saknas ofta ochså i produktoinen i sydamerika varpå det ersätts med andra mindre anpassade kemikalier, vilket inte får kokainet att krysatlisera på samma sätt. Så köp lite aceton om du känner att du måste. Sen så tycker jag inte att det är någon större skillnad att snorta något som är 20% mmot något som är 60% bara att man måte ta lite mer.

Hur göra med acetonet sedan då?
2009-11-13, 12:52
Medlem
Himmler!s avatar
Övriga droger->CS

Mod.
2015-07-18, 16:58
Moderator
Morfar-52s avatar
Vi har numera en klistrad tråd om kokain. Låser denna. (FB) En FAQ om Kokain /Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in