2000-05-29, 22:22
Medlem
Kokain

Om lukt tränger igenom vätska så är det ytterst lite. Vi har ju en uppfinning som heter vattenlås på våra toaletter och handfat just därför att stänga lukten från avloppet ute.
Citera
2000-05-29, 22:32
Medlem
Kokain

Snälla ni.

Om en stackars knarkhund står och sniffar så har det ingen betydelse om du så har lagt skiten i ett stålrör, svetsat ihop ändarna fört in den i röven (Tillsammans med en flaska acvavera) han känner det ändå. Dom bästa sätten.
1 Gör det inte. låt någon stackars pundare bära skiten åt dig.
2 Låt en annan nerknarkad stackare sköta kontakten med den första.
3 Blås bägge två på betalningen för jobbet.
4 Stick ifrån stan.

Lycka till
Citera
2000-05-29, 23:15
Medlem
Kokain

Utnyttja framförallt inget av metoderna på den här sidan, de är redan väl kända av tull och gränspolis.
Citera
2000-05-30, 03:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Kokain

Tack för alla tips knarkare. Nu vet vi exakt vad vi ska leta efter!
Citera
2000-05-30, 10:47
Medlem
Kokain

Gränspolisen>> du är ingen äkta gränspolis alternativt en gröngöling om du inte kände till de här knepen sedan tidigare...
Citera
2000-06-02, 20:52
Medlem
Kokain

det bästa tipset jag hört har varit på SWETRIP listan:
Skicka per post.
Du lägger skiten på lådan, drar på din flashiga armanikostym som du fått ut på förskott, köper lite toblerone åt syrrans ungar, blir lite småberusad på planet,går igenom tullen och småpratar lite slött med passkontrollören.
väl hemma är det bara att öppna posten och lägga upp en lina.

en varning, du kan i stort sett inte bli åtalad om du inte erkänner skiten. dock kan du bli av med knarket /cca: 10 % chans
Citera
2000-06-18, 01:14
Medlem
Kokain

hyr en paketerings maskin och "svetsa" igen emballaget tex en platta sylt som du har preppat. Annars kan du ju alltid köpa en bil utomlands och ´låta ett proffs preppa den. men du verkar inte vara typen som fixar såna här grejer eftersom du öppet sätter ut en jävla annons !!?? skratt-retande ...
Citera
2000-06-18, 10:26
Medlem
Kokain

Hm...

Ha skiten i resveska o bara ga ratt igenom tullen, torskar du sa visste du inte att de vart olagligt...

Upp me skiten i r0ven bara.. de e sa sallan svenska tullen har hundarna framme... annu battre om du svaljer skiten i kondomer.. f0r att det inte ska synas i r0ntgen sa DRICK MJ0LK UTBLANDAT MED SAFFRAN!!!! blandningen g0r att allt i magen ser ut som en stor gr0t... sa g0r marrokanerna som smugglar iaf... funkar f0r dem...

vatten eller vatskor stanger inte INTE ut lukter eller dofter f0r knarkhundar.... en bra hund kan lukta sig fram till exempelvis en druknad manniska som ligger po sj0botten.. osv... hehemen ligger knarket i magen sa lovar jag att de inte kanner lukten... det som kan vara den versta fellan e nar du hanterar knarket... du ikanb ha lite knark-doft kvar po handerna eller klader eller ja... o om nu ngn hund kanner den lukten sa blir du ju genast intressant f0remal f0r polisfan...

/LuCa!
Citera
2000-07-04, 02:14
Medlem
Kokain

Iofs använder sig svenska tullare sig inte av riktiga knarkhundar...

alldeles för dyrt..

Labbarna de använder kanske skäller om ngn ser suspeket ut (alltså, kroppspråk å doft å sådant där..)
Men egentligen är de bara söta å snälla...

om ni inte tror mig så gärna det, jag bryr mig intr, jag har aldrig haft problem med vovvarna iaf...
Citera
2000-07-20, 04:54
Medlem
Kokain

Som yngre så hade familjen hundar och var därför med i någon brukshundsklubb. Där var givetvis flertalet poliser åxå (med sina hundar =). Familjer har alltid haft kontakt med poliser och man har givetvis snappat upp en hel del om bl.a. våldtäckter, mord, droger osv.

Jag kan avslöja att de flesta av tipsen ovanför suger phett.
HUNDAR KÄNNER LUKTEN IGENOM ALLT!!! (Jag har själv varit med om det).

Kaffe antogs vara bra mot knarkhundar... detta funkar inte heller.... på en knarkhundsvisning i stan så plockade snuten upp 10 snusdosor... 4 fyllda med kaffe 3 med snus och 3 med vax (alla vet vad det är för kladdigt skit). I 3 (en av varje sort) dosor placerade snuten 1G röka så att det var tätslutande med något av skiten i dosorna.... jycken hittade skiten på en gång.

Vill ni ha ett seriöst tips så följ detta:
STEG 1. Följ alberts råd, men inte fullt ut.

1. Se INTE ut som en pundare utan ha schyssta kläder som inte ser för styliga ut för dig (din loser =).

2. Ha någon schysst parfym för att inte verka vara den pundare du egentligen är.

STEG 2. Att tänka på.

3. Åk helst ensam och ALDRIG fler än 2 (iaf så går ni inte igenom tullen fler än 2)

4. Köp lite taxfree godis och någon flaska brännvin
(kommer tullarna och vill kolla dig så säg att du har en flaska brännvin LOL! Ha gärna mer än tillåtet och betala skatt för skiten, så blir dom nöjda)

5. Åk tåget via Köpenhamn - Malmö eftersom dom inte har några tullare där. (DUUUUHHH) De 4 första punkterna är bara till för andra snubbar...
Citera
2000-07-20, 05:00
Medlem
Kokain

Glöm inte att glömma bort att du har skiten på dig... någon som ser misstänksamt ut är alltid de som är nervösast... Ha det gärna i en jackficka åxå som är lite öppen så att "någon annan kan ha kastat i det i fickan".

Komihåg att hundarna sniffar bara vissa saker.. enbart det vanligaste... ganja, cola, heroin osv... säkra kort är shrooms, benzo och liknande som inte är lika vanligt (eller så pass vanligt som benzo så att hälften av alla pensionärer har det)
Citera
2000-08-22, 18:53
äldre konto (old)
Ej medlem
Kokain

Om du går fram till tullmännen på arlanda och frågar efter Leffe så kan jag hjälpa dig fram och tillbaka från var det nu är du ska åka! men då vill jag ha lite också.. bara heroin godkänns och då vill jag ha så jag klarar mig i en vecka då va!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in