Flashback bygger pepparkakshus!
2002-02-08, 16:37
en idiot sa till mig idag att om man har knarkat mycket oh sedan tar lite ghb så skall detta rena kroppen så att det ej syns på pisseprov... knappast sant va, ghb sätter väl oxå spår?
Citera
2002-02-09, 22:08
äldre konto (old)
Ej medlem
renar kroppen?

GHB "renar" inte kroppen.

GHB sätter spår på så vis att man har en förhöjd koncentration av GHB i kroppen i ungefär 6 from. det att man tagit en normal dos. Detta innebär dock ej att det tär på kroppen, för det gör det inte.

Stanley
Citera
2002-02-13, 18:24
äldre konto (old)
Ej medlem
renar kroppen?

Hej! Du skrev att det sitter i kroppen i ungefär 6 vaddå? timmar eller?

Citera
2002-02-14, 18:49
renar kroppen?

Ursäkta mig... Jag menade 6 h, ja.

sTaNLeY
Citera
2002-02-16, 04:21
Medlem
renar kroppen?

Dessutom kollar de sällan efter GHB i vanliga pisseprov. Även om du gör det, måste de ta pisseprovet medans du fortfarande är påverkad och i så fall kan du hävda att du intagit GBL vilket fortfarande är en laglig substans. Det omvandlas nämligen till GHB i levern så då kan de ingenting göra!

Benzo
Citera
2002-02-16, 04:27
Medlem
renar kroppen?

Men renar kroppen gör det dock inte..... Men såvida du inte intar överdoser är det heller inte särskilt skadligt för kroppen, iaf inte i jämförelse med övriga droger som alkohol, affe etc..
Va på din vakt dock, oavsett vad många hävdar finns en ganska stor risk för tillvänjning(beroende) och den avtändningen är inte att leka med. Och då har jag ändå gått igenom en del AT, t ex heroin, benzo, affe etc.
Ska jag rangordna AT ser det ut som följer:
1.Benzo
2.Heroin
3.GHB
4.Kokain

Hmmm, lustigt förresten. Våran lagliga substans nikotin....den har jag minsann aldrig ens lyckats hålla ut ett par dagar ifrån.

Benzo
Citera
2002-03-05, 01:04
renar kroppen?

det gör det
Citera
2002-03-30, 19:01
äldre konto (old)
Ej medlem
renar kroppen?

Benzo din hora jag vill slita pungen av dig!!

Från din feta morsa!
Citera
2002-04-02, 00:58
Medlem
renar kroppen?

Benzos feta hor-mamma:
Din tönt. Jag blev imponerad av benzomannens inlägg, bra skrivit och jävligt smart. Klampa inte ner på andra.
Citera
2002-04-02, 08:21
Medlem
renar kroppen?

Benzomannens feta hormamma är inget annat än en B-gubbe. Han är nog frustrerad pga ingen lystnar på honom, måste vara jobbigt att inte ha något intelligent att säga....
Lider med dig, men ge inte upp, fortsätt att försöka införskaffa kunskap....

Benzomannen
Citera
2002-11-18, 19:56
äldre konto (old)
Ej medlem
renar kroppen?

fette horan vad är det hur mår du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto