2007-03-03, 14:46
  #13
Medlem
CGGHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkie
Det intryck hon ger speglar inte alls hur hon faktiskt verkar vara. Har träffat henne. Mycket duktig och sympatisk.

Imponerande hur många som kan döma henne efter att bara sett henne på tv.


Hon har tvärtemot vad många verkar tro här, stort stöd bland personalen.

Hon anmäler kollegor hit och dit.
Hon fuckade Olle Liljegren, ljuger om honom och försöker sätta honom på kåken för handlingar som hon beslutat om.
Hon förespråkar kvinnor i befälsbefattningar.
Vill rekrytera turkar till polisen och målar en polisbil med texten "Aina". som i turkiet betyder snuthora.


Hon är en skam för polisen. hoppas hon snart får sparken,
Citera
2007-03-03, 15:25
  #14
Medlem
Seriöst betyder det snuthora ?
Citera
2007-03-03, 15:29
  #15
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CGGH
Hon anmäler kollegor hit och dit.
Hon fuckade Olle Liljegren, ljuger om honom och försöker sätta honom på kåken för handlingar som hon beslutat om.
Hon förespråkar kvinnor i befälsbefattningar.
Vill rekrytera turkar till polisen och målar en polisbil med texten "Aina". som i turkiet betyder snuthora.


Hon är en skam för polisen. hoppas hon snart får sparken,
Håller med dig, hon verkar vara tillsatt bara för att hon har pk åsikter.
Anmäla kollegor och springa på bögjippon verkar vara hennes melodi..
Citera
2007-03-03, 15:33
  #16
Medlem
CGGHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dignam
Seriöst betyder det snuthora ?


jag vet faktiskt om det är den exakta översättningen, men Aina är ju förortsslang för polis och används i negativ mening, det betyder nästan snuthora eller nå¨tt sånt i alla fall.
Citera
2007-03-03, 15:34
  #17
Medlem
Hans Castorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkie
Det intryck hon ger speglar inte alls hur hon faktiskt verkar vara. Har träffat henne. Mycket duktig och sympatisk.

Imponerande hur många som kan döma henne efter att bara sett henne på tv.


Hon har tvärtemot vad många verkar tro här, stort stöd bland personalen.

Gott arkie, att du verkar veta allt om opinionen i kåren, trots att du knappt är torr bakom öronen, än mindre erfaren.

Du vet att du inte är polis av flit, duglighet och kompetens, utan enbart för att du gav de svar rekryterarna ville höra. Varför tror du så många här föraktar dig? Är det bara för att vi alla är idioter eller kan det vara så att du har seriösa attitydproblem och en ganska grotesk självgodhet...?
Citera
2007-03-03, 19:37
  #18
Medlem
1%ers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans Castorp
Gott arkie, att du verkar veta allt om opinionen i kåren, trots att du knappt är torr bakom öronen, än mindre erfaren.

Du vet att du inte är polis av flit, duglighet och kompetens, utan enbart för att du gav de svar rekryterarna ville höra. Varför tror du så många här föraktar dig? Är det bara för att vi alla är idioter eller kan det vara så att du har seriösa attitydproblem och en ganska grotesk självgodhet...?

hmm.. låt mig gissa.. du har sökt till snutskolan men blev inte antagen?
Citera
2007-03-03, 19:55
  #19
Medlem
Hans Castorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1%er
hmm.. låt mig gissa.. du har sökt till snutskolan men blev inte antagen?

Eh, jag har fil mag. Jag är en utpräglad teoretiker. Så eh, nej, jag har aldrig haft några tankar på ett jobb där man ska använda något annat än huvudet. Du, det finns rätt så många som INTE har velat bli polis sedan de var små. Kom med nåt vettigt eller stäng kakhålet.
Citera
2007-03-03, 21:54
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans Castorp
Eh, jag har fil mag. Jag är en utpräglad teoretiker. Så eh, nej, jag har aldrig haft några tankar på ett jobb där man ska använda något annat än huvudet. Du, det finns rätt så många som INTE har velat bli polis sedan de var små. Kom med nåt vettigt eller stäng kakhålet.

Hade haft lite självinsikt, hade du nu raderat några av dina egna senaste inlägg.

DU kanske har missat att tråden handlar om Carin Götblad, jag har träffat henne och kan därför bidra med en egen åsikt grundat på personlig erfarenhet!

Kan du, eller ville du bara få en chans att dryga dig mot en polis, något som du som teoretiker inte skulle våga i praktiken?
Citera
2007-03-03, 22:48
  #21
Medlem
Hans Castorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkie
Hade haft lite självinsikt, hade du nu raderat några av dina egna senaste inlägg.

DU kanske har missat att tråden handlar om Carin Götblad, jag har träffat henne och kan därför bidra med en egen åsikt grundat på personlig erfarenhet!

Kan du, eller ville du bara få en chans att dryga dig mot en polis, något som du som teoretiker inte skulle våga i praktiken?

Så här är det: Under min ungdom som nationell (som man kallade sig) fick jag åka polisbil mer än en gång. Jag blev dock aldrig illa behandlad och kände då ingen aversion mot konstaplarna. Jag menar, ger man sig in i leken så får man leken tåla. Upplopp är spännande för unga människor, men en ganska vådlig sysselsättning. Min poäng är att jag således knappast dragit mig för att konfrontera mig med polisen i hetsiga lägen.

På senare år har min bild av polisen dock förändrats, då den politiska korrektheten har gått för långt. Och omorganisationen av polisen har ju visat sig vara ett totalt misslyckande.

Jag hatar inte poliser, lika lite som jag hatar bagare, enbenta eller rödhåriga. Och jag har inte ens försökt att "dryga" mig mot dig. Jag vet ju faktiskt inte ens om du är polis. Men jag hatar allt som Carin Götblad står för och jag hatar hennes uttalanden.
Citera
2007-03-03, 23:19
  #22
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkie
Det intryck hon ger speglar inte alls hur hon faktiskt verkar vara. Har träffat henne. Mycket duktig och sympatisk.

Imponerande hur många som kan döma henne efter att bara sett henne på tv.


Hon har tvärtemot vad många verkar tro här, stort stöd bland personalen.


En snygg kvinna med skinn på näsan som ska ha all heder.

Som ska leda ett av Sveriges viktigaste yrkesgrupper:den svenska poliskåren
som i sin tur har en av de viktigaste uppgifterna i samhället.
Nämligen att hålla efter buset och att se till att kriminaliteten inte växer oss över huvudet
mer än det har gjort och attt vanligt hyggligt folk ska kunna fortsätta att leva någorlunda
fredliga liv.

Det brukar vara en majoritet av negativa och nedsättande kommentarer så fort
polisen kommer på tal här på denna avd vilket får en att undra om inte en hel del av
"skribenterna" här tillhör de kriminella.
Citera
2007-03-03, 23:25
  #23
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
En snygg kvinna med skinn på näsan som ska ha all heder.

Som ska leda ett av Sveriges viktigaste yrkesgrupper:den svenska poliskåren
som i sin tur har en av de viktigaste uppgifterna i samhället.
Nämligen att hålla efter buset och att se till att kriminaliteten inte växer oss över huvudet
mer än det har gjort och attt vanligt hyggligt folk ska kunna fortsätta att leva någorlunda
fredliga liv.

Det brukar vara en majoritet av negativa och nedsättande kommentarer så fort
polisen kommer på tal här på denna avd vilket får en att undra om inte en hel del av
"skribenterna" här tillhör de kriminella.
Och det gör man genom att kalla polisen för "Aina" och genom att delta i en massa bögjippon då..
Citera
2007-03-03, 23:38
  #24
Medlem
Hans Castorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
En snygg kvinna med skinn på näsan som ska ha all heder.

I din febrila iver att vara politiskt korrekt trampar du direkt i klaveret: Man får ju INTE dryfta en människas utseende.

För övrigt; tycker du hon är snygg, då är det nästan synd om dig. Hon ser faktiskt ut som en karikatyr av en vanskapt häst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in