Citat:
Ursprungligen postat av Arkie
Det intryck hon ger speglar inte alls hur hon faktiskt verkar vara. Har träffat henne. Mycket duktig och sympatisk.
Imponerande hur många som kan döma henne efter att bara sett henne på tv.
Hon har tvärtemot vad många verkar tro här, stort stöd bland personalen.
En snygg kvinna med skinn på näsan som ska ha all heder.
Som ska leda ett av Sveriges viktigaste yrkesgrupper:den svenska poliskåren
som i sin tur har en av de viktigaste uppgifterna i samhället.
Nämligen att hålla efter buset och att se till att kriminaliteten inte växer oss över huvudet
mer än det har gjort och attt vanligt hyggligt folk ska kunna fortsätta att leva någorlunda
fredliga liv.
Det brukar vara en majoritet av negativa och nedsättande kommentarer så fort
polisen kommer på tal här på denna avd vilket får en att undra om inte en hel del av
"skribenterna" här tillhör de kriminella.