Sorry för lite OT. Men hur kunde dom knulla fram jordens befolkning? Dom fick ju 2 söner enligt gamla testamentet. Den ena sonen dödade den andra... Hur fortsatte dom? Inavel i den heliga skriften?
Är inte insatt men säkerligen mer än de flesta här.
De fick en 11-12 barn totalt om jag inte minns fel, dock var alla inte så intressanta så man skrev mycket om dom.
Nja. I Kina är det vanligt, särskilt bland de äldre, att slakta en tupp och offra den till gud som tack när en haft tur. Så, svaret till fårgan är att den mannen hade tur som inte dog, så att en tupp slaktas som offer.
Först fyller man upp 3 liters hinken och häller över den i 5 liters hinken. Då har du 3 liter i den. Sedan fyller du 3 liters hinken igen och häller över 2 liter till den. Då är det 5 liter i den stora hinken och 1 liter i den lilla. Sedan tömmer man 5 liters hinken och häller över den sista litern från den lilla till den stora. Sedan fyller man lilla hinken igen och häller över till den stora och då har man 4 liter.
OK, när alla blev så arga när jag försökte pajja uppförsbacke/nerförsbacke-kuggisen så måste jag bara pajja denna.
Nej, det vita i fågelskit är inte skit. (eller det går åtminstone ganska enkelt att visa att det biologiskt är jämställt med urin - noga räknat urinsyra)
Så det rätta svaret på din fråga är inte "det är skit det med" utan det är piss.
Du pajjar ingenting mer än ditt rykte att vara en "pajjare". Allt som kommer ur rumpan är skit. The End