2009-12-21, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Va? Varför skulle det inte vara det?

Man kan inte vara gift med sin änkas syster. Om du skulle dö, blir din fru änka. Och du kan inte vara gift med hennes syster när du är död
Citera
2009-12-21, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
Burito ska det vara! =)

Är ett glas halvtomt lr halvfult om det är fyllt med 1/2 vätska..

/Mvh Klos

Beror på hur hur man ser det. Min egen åsikt är att det inte spelar nån roll, för snart är det heltomt
Citera
2009-12-21, 22:25
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReadAllTheSigns
Om bajs smakade som din favorit pizza skulle du då äta den?
Pizzan? Detta är ju inte ens i närheten av att vara en kuggfråga ditt jävla blockmongo!
Citera
2009-12-21, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atom
Ett plan kraschar på gränsen mellan Sverige och Norge. I vilket land ska de överlevande begravas?

Antingen begravs dom på gränsen, eller så kan begravs dom inte alls. Beror på om man kan hitta kropparna, eller hur?
Citera
2009-12-21, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Vad väger mest? 1kg bomull eller 1kg bly.

Väger lika mycket, dvs ett kilo
Citera
2009-12-21, 23:43
Medlem
IkaGlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denfol
Antingen begravs dom på gränsen, eller så kan begravs dom inte alls. Beror på om man kan hitta kropparna, eller hur?

Begravningen sker väl antagligen i varje resenärs hemland. Dvs polen om du är därifrån eller guantanmo bay om du är afghanier.
Citera
2009-12-22, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IkaGlen
Begravningen sker väl antagligen i varje resenärs hemland. Dvs polen om du är därifrån eller guantanmo bay om du är afghanier.

Man begraver väl för fan inte överlevande
Citera
2009-12-22, 00:54
Medlem
cliqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moorgan
Man begraver väl för fan inte överlevande

satt här och tänkte exakt samma sak. sen tänkte jag efter en gång för jag tyckte det var dagens logiska fråga - nämligen på om inte de som svarade på frågan skämtade/var ironiska.. fast ändrade mig ganska fort och tyckte att de var ganska dumma ändå
Citera
2009-12-22, 14:15
Medlem
IkaGlens avatar
Kan fan erkänna att jag gick på den vilket känns enormt klantigt så här i efterhand...
Citera
2009-12-22, 23:18
Medlem
Droit33s avatar
En man och son är ute och kör bil, mannen krockar med en annan bil och dör direkt, sonen däremot överlever och körs till akuten. När kirurgen sedan kommer in i operationssalen säger kirurgen: men det här är ju min son! Vem var kirurgen?

Vi fick gå runt och fråga den här i skolan på gymnasiet, 2/3 av dem tillfrågade kom aldrig på vem kirurgen var
Citera
2009-12-22, 23:31
Medlem
TieDomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droit33
En man och son är ute och kör bil, mannen krockar med en annan bil och dör direkt, sonen däremot överlever och körs till akuten. När kirurgen sedan kommer in i operationssalen säger kirurgen: men det här är ju min son! Vem var kirurgen?

Vi fick gå runt och fråga den här i skolan på gymnasiet, 2/3 av dem tillfrågade kom aldrig på vem kirurgen var

Citera
2009-12-22, 23:42
Medlem
Rhinoxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droit33

Citat:
Ursprungligen postat av TieDomi
Farfar är kirurgen och barnbarnet dog?

Kirurgen är en kvinna, alltså hans mamma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här