Jag hade ett musikprov på gymnasiet (estetisk verksamhet), och vår lärare, som satte ihop provet, hade tydligen en vana att ha med just de två frågorna. En hejare på elbas var han också.
OK, när alla blev så arga när jag försökte pajja uppförsbacke/nerförsbacke-kuggisen så måste jag bara pajja denna.
Nej, det vita i fågelskit är inte skit. (eller det går åtminstone ganska enkelt att visa att det biologiskt är jämställt med urin - noga räknat urinsyra)
Så det rätta svaret på din fråga är inte "det är skit det med" utan det är piss.
OK, när alla blev så arga när jag försökte pajja uppförsbacke/nerförsbacke-kuggisen så måste jag bara pajja denna.
Nej, det vita i fågelskit är inte skit. (eller det går åtminstone ganska enkelt att visa att det biologiskt är jämställt med urin - noga räknat urinsyra)
Så det rätta svaret på din fråga är inte "det är skit det med" utan det är piss.
Sorry för lite OT. Men hur kunde dom knulla fram jordens befolkning? Dom fick ju 2 söner enligt gamla testamentet. Den ena sonen dödade den andra... Hur fortsatte dom? Inavel i den heliga skriften?
Adam hade en kvinna innan. Lilith har jag för mig hon hette.