2007-03-02, 11:49
Medlem
Mourns avatar
Tjena, vet inte om detta är rätt del men vi säger såhär, jag har hittat en liten rörlig bild som skulle passa perfekt som Avatar, hur bytar jag så den fortfarande rör på sig? Är det några speciella kommandon man måste skriva in före och efter eller? Är inte så insatt i ämnet men skulle vilja veta.

Tack i förhand, Mourn!
Citera
2007-03-02, 11:52
Medlem
Läskigs avatar
är bilden i .gif-format? isånnafall är det bara att göra som vanligt när du byter avatar, man behöver inget extrakommando, den rör på sig ändå....
Citera
2007-03-02, 11:56
Medlem
Mourns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
är bilden i .gif-format? isånnafall är det bara att göra som vanligt när du byter avatar, man behöver inget extrakommando, den rör på sig ändå....

Bytade nu och det ser inte ut som den rör sig för mig, rör den sig på din dator?
Citera
2007-03-02, 12:41
Medlem
Stockos avatar
Programmering?

Flyttad till Övriga dator och IT-diskussioner.

/Mod
Citera
2007-03-02, 12:45
Medlem
Om det är bilden på en kille i en bil du menar så rör den sig inte... kollar man din profil och väljer att spara bilden så heter den ***.jpg, inte *.gif alltså...
Citera
2007-03-02, 13:17
Medlem
Mourns avatar
Det var inte den jag hade innan och den innan rörde inte sig, även om jag hade .gif i slutet.

Edit: Den jag har nu (med Chappelle i soffan), den rör sig inte på er skärm va? Det står .gif i slutet på den när jag kollar 'Kontrollpanel'.
Citera
2007-03-02, 13:40
Medlem
väljer man att spara den bilden du har nu så heter den: 194106189m7yc.gif.jpg

Har du inaktiverat "Visa filändelser för kända filtyper" i windows, så att du inte ser att t.ex denna har dubbla ändelser?

Inaktiverar du det så kommer du att se *.gif men den heter *.gif.jpg..

Kolla under "mappalternativ" Finns i verktygsmenyn i IE6 har jag för mig och i kontrollpanelen om du har IE7..
Värt att kolla upp iaf?

Vafan, bytte du igen?? Jag tänkte ladda ner den med chapelle och se om den gick att döpa om till *.gif men jag hann inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in