2007-03-02, 00:30
Bannlyst
Svara inte - skaffa Firefox, fr det r inte det frgan behandlar.

Jag klickade p en bildlnk i tatueringsforumet hr, varp min explorer kraschade. Drefter gick explorer inte att anvnda verhuvudtaget.
Krde systemterstllning, med viss framgng.

Nu fungerar Explorer, men varje gng jag ppnar ett nytt fnster fr jag fljande felmeddelande;
"Det gick inte att hitta file:///C:/Apps/IE/offline/sw.htm. Kontrollera att du har angett rtt skvg eller Internet-adress"

Sen kan jag klicka p stopp-knappen i explorer, skriva in en adress och surfa vidare. Vill grna tgrda felmeddelandet.
Samma fel verkar ha drabbat mitt msn, som stndigt jvlas. Dock oregelbundet.
ven Ladbrokes pokerklient fungerar dligt d den inte kan uppdatera sitt fnster.
ven www.blogg.se r problematiskt. Min blogg gr omjligt att administrera frn denna dator, men frn jobbet gr det alltid klockrent.

Vad beror detta p och hur tgrdar man det?
Citera
2007-03-02, 00:53
Medlem
Ondkvists avatar
Explorer (=Utforskaren) r en komponent i Windowskrnan, den har ingenting med det du beskriver att gra.

Det du har problem med r Internet Explorer, vilket r ngot helt annat. Frsk att vara mer specifik fr att folk ska orka komma med svar/tips.

Rensa IE-cachen (ven offline-innehll) och se om det blir ngon skillnad. Kr ocks ett varv med ngot antispywareprogram.
Citera
2007-03-02, 01:20
Medlem
bergsturks avatar
Du har spionprogrammet SilentSpy p datorn. Anvnd valfritt verktyg fr att rensa bort det, jag tror att du skall g till ngot annat forum fr det, men ad-aware, spybot search&destroy, hijackthis och avg antispyware r kraftfulla verktyg som kan fixa det mesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in