2007-03-01, 20:04
Medlem
WaRs avatar
Kuyichi (mod) bumpar+låser 7 år gamla trådar? Varför? Är det något jag missat eller är det någon bugg?
Citera
2007-03-01, 20:23
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaR
Kuyichi (mod) bumpar+låser 7 år gamla trådar? Varför? Är det något jag missat eller är det någon bugg?

Det var en annan som nu är på avkylning som akynnesbumpade en massa gamla trådar, och dessa meddelanden är raderade vilket gör att du inte ser det, men det är inte K som bumpar dem på jävelskap. :-)

Må väl
GaiN
Citera
2007-03-01, 20:26
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Det var en annan som nu är på avkylning som akynnesbumpade en massa gamla trådar, och dessa meddelanden är raderade vilket gör att du inte ser det, men det är inte K som bumpar dem på jävelskap. :-)

Må väl
GaiN

Vilket innebär att om K's inlägg också tas bort så sjunker trådarna tillbaka till där de var innan bumparna och inte en massa tidskrävande arbete behövs med rensning av uråldriga trådar. (Som i sig är ett minne från en tid som flytt, i det skick de är nu.)
Citera
2007-03-01, 20:40
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
Vilket innebär att om K's inlägg också tas bort så sjunker trådarna tillbaka till där de var innan bumparna och inte en massa tidskrävande arbete behövs med rensning av uråldriga trådar. (Som i sig är ett minne från en tid som flytt, i det skick de är nu.)

Ja, där håller jag helt med dig. Gör i princip alltid så själv, annat än i undantag då det blivit en vild debatt i tråden måhända vilket gör att många skulle sakna den om den plötsligt "försvann". Men det är sant, det bästa är att strunta i att skriva något så slipper man se massa låsta trådar när man går in i forat. K tänkte väl inte på det just då helt enkelt då det var lite av spamkaraktär på användaren som bumpade dem.

Må väl
GaiN
Citera
2007-03-01, 23:01
Medlem
WaRs avatar
Nu är plötsligt "Vilka kör på hallucinogener just nu"-tråden flyttad till Laidback?! Vad försigår?
Citera
2007-03-01, 23:03
Medlem
Dejzans avatar
Citat:
Nu är plötsligt "Vilka kör på hallucinogener just nu"-tråden flyttad till Laidback?! Vad försigår?

Plötsligt?
http://www.flashback.org/showpost.php?p=6292964&postcount=823

Edit: Pinsamma fyllehistorier flyttades idag till laidback(från alkohol), så det är kanske en del av en ny policy?
Citera
2007-03-01, 23:10
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Typisk chatt tråd som hör hemma i Laidback.
Citera
2007-03-02, 08:42
Bannlyst
varför är inte cannabisflumtråden där också isåfall?
Citera
2007-03-02, 12:14
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thc__stoned
Det kan man fråga sig. Modsen där får gärna motivera det.
Citera
2007-03-03, 12:59
Medlem
Kuyichis avatar
Oj - aldrig tänkt på att radera mitt eget inlägg i de bumpade trådarna. Rixar det med en gång.
Citera
2007-03-03, 18:30
Medlem
Vilsens avatar
Kuyichi lovade att det skulle finnas en klistrad länk till "vilka går på", men det finns ingen.
Jag tycker varje drogforumdel skulle ha en länk i stickyraden som går till motsvarande flumtråd i laidback.
Citera
2007-03-04, 00:48
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thc__stoned
Lutar åt att den också med några andra trådar hamnar där inom snar framtid.
Men ska jag flytta den så blir det inte nu i natt iallafall, helger är vila och annat för mig också ibland.
För jag kan ju räkna ut att det blir jag som får alla klago PM eftersom jag står som "flyttare" så kopplar alla i Cb automatiskt att jag är den onda och elaka. )(Om någon annan mod ) anser sig manad och hinner flytta den innan måndag så inget jag sörjer över.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in