2007-03-18, 11:36
Medlem
Tankards avatar
Varför lyssna på barnradio överhuvudtaget?
Citera
2007-03-18, 11:40
Medlem
salmings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Ja så du lyssnar hellre på det eviga tjatet om Gerts unge, bla bla bla osv.. jösses.

Men humorn är olika, och timell tillför kanonbra till äntligen morgon.

Kan du ge dig på,lyssnar mer än gärna på snacket om fylkings unge (jämfört med Timells käft),samt hur han berättar hur han sätter på sin käring,när dom frågar andra när dom göka sist osv.Men sitta och lyssna på en jävla nolla som kan nada om sport och kommentera andras utseende,det seru vinner inga poäng hos mig.När sedan idioten babblar i mun på dom andra som ska sköta programmet,kort sagt idioten är ett stort störnings moment,skick tebax han vars han kom från.
Citera
2007-03-18, 14:03
Medlem
ÇARNAGEs avatar
Gillade in shulman i början, men nu är det fan veckans höjdpunkt när han och timell gaddar ihop sig i studion. Stor humor.
Citera
2008-02-13, 09:33
Medlem
finde3213s avatar
Den andra Alsing tråden försvann ju fort som sjutton. Inte oväntat dock. Men jag antar att vi får diskutera runt hacket alltså själva fenomenet.

Nämde ens Adam att hans mejl blivit hackad idag? Eller försökte mörka det? Eller vet han ens om det?
Senast redigerad av finde3213 2008-02-13 kl. 09:35.
Citera
2008-02-13, 09:37
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finde3213
Den andra Alsing tråden försvann ju fort som sjutton. Inte oväntat dock. Men jag antar att vi får diskutera runt hacket alltså själva fenomenet.

Nämde ens Adam att hans mejl blivit hackad idag? Eller försökte mörka det? Eller vet han ens om det?
Vet du att den verkligen blivit hackad. Eller är det bara bluff?
Citera
2008-02-13, 09:40
Medlem
snurreskvätts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Jag sparade länken iaf där det ligger uppe, så skicka ett pm el nåt om ni vill ha den. Sen om det är bluff eller ej vet jag inte, har inte orkat kolla igenom hela.
Citera
2008-02-13, 09:42
Medlem
finde3213s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king

Inte en bluff. Med tanke på den information som postades i tråden så tror jag inte att det var en bluff.
Senast redigerad av finde3213 2008-02-13 kl. 09:45.
Citera
2008-02-13, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salming
Kan bara säga att Allanpojken och Timellaset har fått mig att byta kanal,Så jag lyssnar hellre på Rix FM med Fylking och dom andra.Timell vikken jävla ubernolla......

Jag har gjort precis tvärtom. Titti´s röst ger mig rysningar och PK-bögen gör mig förbannad. Och Fylking själv räcker inte för att få mig att lyssna vidare där.

Så nu är det Adam och Gry som gäller varje morgon. Och det bästa är ju dom mornar med Schulman. Jag sitter och asgarvar när han och Timell drar igång. Folk i bilarna bredvid måste ju undra vad jag går på.
Citera
2008-02-13, 11:42
Medlem
xallos avatar
Varför försvann tråden från inatt?
Citera
2008-02-13, 12:05
Medlem
kakburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Varför försvann tråden från inatt?

Ingen aning, troligtvis så får man väl inte publicera sånt. Gäller att vara politiskt korrekt...

Jaja, det stod inte mycket att läsa i mailen. Men jag fick Adams nummer till mobilen så jag tänkte nog ringa och fråga om han kan boka in en middag med Gry åt mig...

Hon är faktiskt snygg.
Citera
2008-02-13, 12:07
Medlem
Ja. Som Xallo sa. Varför försvann tråden? Efter bilddagbokshacket har ju massor av liknande trams publicerats på FB. Är det en ny grej på FB att man får ge sig på alla utom kändisar? (Med tanke på Bingo-hoten osv...) Såhär mycket censur var det länge sen man såg.... (Nu tar jag det inte i PM med en moderator, för jag gissar att jävligt många andra också undrar, så det är väl lika bra att ge ett svar till alla med en gång...)
Citera
2008-02-13, 12:33
Medlem
Mollgans avatar
Undrar också varför tråden försvann. Var den ett brott mot PUL?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in