Resultat: Vilken Energidryck är din favorit?
Monster
16,24%
327 röster
Red Bull
28,02%
564 röster
Full Strike
0,35%
7 röster
V - afternoon wake-up call
2,93%
59 röster
Hustler
2,58%
52 röster
Shark
2,14%
43 röster
Lidl miXXed up
2,63%
53 röster
Powerking
11,53%
232 röster
Magic
0,99%
20 röster
R20+
0,45%
9 röster
Euroshoppers
4,32%
87 röster
Franks
5,51%
111 röster
Battery
2,24%
45 röster
Dark Dog
1,29%
26 röster
Pripps Energy
0,94%
19 röster
Burn
10,73%
216 röster
Någon annan
7,10%
143 röster
2009-05-11, 18:48
  #469
Medlem
Powerking smakar som en ren Red Bull kopia om du frågar mig. Hur kan den smaka salt som? Låter väldigt konstigt
Citera
2009-05-12, 16:04
  #470
Medlem
Arbetarbroders avatar
Fan vad besviken jag blev på Green Cow... En hammabyversion av X-ray bara...
Citera
2009-05-12, 22:24
  #471
Medlem
Mr.Deagles avatar
hur många olika sorters energidrycker finns det egentligen i sverige?
skulle va kul att köpa en av varje sorts och testa vilken som är godast.
Citera
2009-05-12, 22:34
  #472
Medlem
MrTurtles avatar
1. Lidl energidrycken (billig men endå god)
2. Red bull (ganska dyr men mycket god)
3. Franks (billig men inte god att dricka mycket av)
4. Monster den gula (dyr men god)
Citera
2009-05-12, 22:35
  #473
Medlem
NegRs avatar
1. V - Afternoon wake up call.
2. Franks Energizer
3. Monster.


Synd att dom inte har Rockstar i svergie, ska tydligen vara skit god.
Annars är purple drank energy gott och pimpin.
Citera
2009-05-12, 22:40
  #474
Medlem
ksms avatar
1. powerking - inget annat att säga än att den är god
2. euroshopper energydrink vette fan om den heter nåt annat. billig skräp sak men smakar väldigt likt powerking
3. redbull - god men överskattad och dyr!



Absolut snuskiga skiten som finns är ju powerking white cola utan tvekan!
Citera
2009-05-13, 17:04
  #475
Medlem
Jimmysws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksm
1. powerking - inget annat att säga än att den är god
2. euroshopper energydrink vette fan om den heter nåt annat. billig skräp sak men smakar väldigt likt powerking
3. redbull - god men överskattad och dyr!



Absolut snuskiga skiten som finns är ju powerking white cola utan tvekan!
White Cola är fan det vidrigaste jag haft i min mun tror jag Godaste dryckerna är Redbull (Energidryckernas original) och Burn
Citera
2009-05-13, 17:12
  #476
Medlem
1. Burn
2. Redbull
Citera
2009-05-13, 23:04
  #477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegR

Synd att dom inte har Rockstar i svergie, ska tydligen vara skit god.
Annars är purple drank energy gott och pimpin.

Rockstar Punched Orange Mango Passion Fruit finns ibland att köpa på The English Shop i Söderhallarna
Citera
2009-05-13, 23:13
  #478
Medlem
jeppe.ds avatar
Grön monster energy är den godaste. Den gula smakar som dr pepper vilket skulle kunna vara den äckligaste läsken någonsin.
__________________
Senast redigerad av jeppe.d 2009-05-13 kl. 23:16.
Citera
2009-05-14, 00:04
  #479
Medlem
Imponerads avatar
Pripps Energy ser man sällan längre, vilket är synd. Likaså Isostar verkar ha försvunnit från marknaden om man nu kan räkna det till energidryck. Annars tycker jag faktiskt att Red Bull är den enda som smakar gott även om jag dricker den ytterst sällan. Värsta är nog Burn som jag druckit en gång och ALDRIG mer!!
Citera
2009-05-14, 00:07
  #480
Medlem
Red bull, solklart.
Det är någonting.. En kall red bull, finns inte nåt så gott.

Alla dom där monster smakar skit, allihop. Spelar ingen roll om den är rosa eller grön, usch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in