Resultat: Vilken Energidryck är din favorit?
Monster
16,24%
327 röster
Red Bull
28,02%
564 röster
Full Strike
0,35%
7 röster
V - afternoon wake-up call
2,93%
59 röster
Hustler
2,58%
52 röster
Shark
2,14%
43 röster
Lidl miXXed up
2,63%
53 röster
Powerking
11,53%
232 röster
Magic
0,99%
20 röster
R20+
0,45%
9 röster
Euroshoppers
4,32%
87 röster
Franks
5,51%
111 röster
Battery
2,24%
45 röster
Dark Dog
1,29%
26 röster
Pripps Energy
0,94%
19 röster
Burn
10,73%
216 röster
Någon annan
7,10%
143 röster
2009-05-14, 01:50
  #481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Deagle
hur många olika sorters energidrycker finns det egentligen i sverige?
skulle va kul att köpa en av varje sorts och testa vilken som är godast.

Jag vet inte hur många som finns just nu men jag har köpt och druckit ca 30-40 olika energidrycker i 25 cl burkar här hemma i Sverige.Enligt mig så är X-Ray/Green Cow/Hustler godaste energidrycken (eftersom det är exakt samma innehåll i dom).
Citera
2009-05-14, 05:09
  #482
Medlem
MrFingals avatar
Har nog bara druckit två olika energidrycker i mitt liv och det är Red Bull och Franks. Franks är god i början, men dricker man säg två-tre på en kväll smakar den sista riktigt äckligt. Red Bull kommer jag knappt ihåg hur den smakar men jag tror inte jag druckit mig less på den som jag blir på Franks efter ett par stycken. Så det blir nog Red Bull här.
Citera
2009-05-14, 08:53
  #483
Medlem
MT-snubbens avatar
Jag tycker nog att M-150 är godast, problemet är bara att den e så jäkla svår att få tag på, annars är det nog red bull som gäller.
Citera
2009-05-14, 17:50
  #484
Medlem
Aiadans avatar
Red Bull, Franks och Powerking har jag druckit. Franks har jag druckit mig less på, och jag är inte så förtjust i Red bull, men däremot Powerking kan jag dricka obegränsade mängder av, tycker om dem skarpt.
Citera
2009-05-15, 00:20
  #485
Medlem
Arbetarbroders avatar
Shark på flaska har blivit ganska billig, dykt upp i flera ICA-butiker senaste månaden med priser som 2 för 15:- vilket är ett bra pris, om man jämför med 7-eleven där man får punga ut 23:- för en. Just att de är i glasflaska gör att de känns lite lyxigare och håller kylan bättre, så en iskall Shark kan jag absolut rekomendera. Just Shark finns väl i energidryckens hemland Thailand också tror jag?

Ingen som har någon åsikt om R20+? Den enda som som jag sett som säljs i 1.5 liters flaska.
Citera
2009-05-15, 20:19
  #486
Medlem
R20+ säljs i 1 Liter flaska,men jag tycker den är för sur för min del Jag har ca. 90 energidrycker som jag har smakat,och måste säga att Flying Horse var godast,men tyvär är den väldigt svår att få tag på Annars kan jag rekomendera NOS,säljs på dom flesta Mekonomen-butikerna,en 33cl flaska kostar 25 kr Sen hoppas jag att Cocaine är god,har beställt...
Citera
2009-07-04, 00:23
  #487
Medlem
jansson_s avatar
1. Monster
2. Red Bull
3. X-ray

Har även smakat Burn men det måste vara det äkligaste jag har druckit i energi drycks väg. Vet inte vad det var med den men den var inte god.
Citera
2009-07-04, 00:27
  #488
Medlem
pump-action.s avatar
Red Bull var jag beroende av förut, har aldrig fattat tycke för någon annan energidryck direkt. Dock har jag slutat med allt sådant då det är åt helvete onyttigt, särskilt om man som jag inte tränar särskilt mycket...
Citera
2009-07-04, 00:31
  #489
Medlem
soapmasters avatar
Frank's helt klart.
Citera
2009-07-04, 01:14
  #490
Medlem
Rommelsteins avatar
1.Monster Grön/Gul
2. Frank's
3. Vet ej, Burn tror jag nog

Det är nog de som är mest ''Mainstream''
Men skitsamma
Citera
2009-07-04, 02:06
  #491
Medlem
Att folk röstar på Monster är helsjukt, skum jävla smak som inte försvinner heller så den går febort direkt. Köper vanligtvis Willy's Powerking för den billig.
Citera
2009-07-04, 11:45
  #492
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKofot
Att folk röstar på Monster är helsjukt, skum jävla smak som inte försvinner heller så den går febort direkt. Köper vanligtvis Willy's Powerking för den billig.
Folk röstar på Monster för att den är ny och slog igenom snabbt och hårt, och kanske för den marknadsför sig som en "tuff" energidryck hur töntigt det än kan låta. Möjligt att det är unga personer som väljer Monster också. Kollar man runt på småungar som köper energidryck så är det uteslutande Monster de köper. Det var ju efter lanseringen av Monster som vissa kommuner började införa 18-års gräns på energidrycker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in