2007-04-10, 13:29
Medlem
knivhippies avatar
dubbelpost

edit: någon som känner till några feta psytrance eller drum n base-clubbar där? länkar?
Citera
2007-04-10, 13:34
Medlem
knivhippies avatar
Amsterdam-priser?

Det bär av till amsterdam om ett par veckor. Man vill ju inte bli blåst så vad är de ungefärliga priserna på följande droger (av högre kvalité) där:

1. MDMA-kristaller(alt.feta E)
2. Tjack
3. Kola
4. syra
5. ketamin
6. torkad svamp

har dessutom att det finns en massa DMT-ayahuasca-flummarhippies som använder det rituellt... kan det stämma? är det nåt man kan tänkas finna där?
Citera
2007-04-10, 14:32
Medlem
yeah´ss avatar
dethär kommer låta halvt fördomsfullt men...

i spanien är det aslätt..bara du inte köper kola av indier eller marrocaner på stan! gå in på nån klubb. fråga svarta killar om kola så finns det antagligen. fråga vgem som helst på dansgolvet om e o det tar dig max 10minuter. på klubb av privatperson kan du nog få pröjsa 5euro för ett piller. kolan ligger på 40-50Euro grammet. provsmaka innan - UR PÅSEN DU KÖPER! för du kommer antagligen inte hinna få dig en stadig kran om du nu ska resa runt. så det är väll altid lite risky. speciellt om du är blond och utstrålar turist. (vet jag ju inte om du gör..menmen.)

ha det kul iaf
Citera
2007-04-10, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimeWarp
eftersom jag fått ett par PM så kan jag lika gärna svara här....

Bra koks kan du styra på gatan i Barca, i arabkvarteren samt i områdena runt stranden och på stranden på dagtid så kommer du träffa minst 20 personer som kränger inom en timme...

Se till att du går iväg med kranen och testar, förklara att du ska stanna ett längre tag och vill ha regelbundna leveranser utav bra kvalitè för att minska risken för blåsning, testa det i hans närvaro...

Går att styra på SAMTLIGA clubbar i barcelona om du nu missat alla 345454 personer på dagarna som ropar XTC Hashish eller Coca efter dig....

http://www.clubpachabcn.com/flash/index.html

http://www.danzatoria-barcelona.com/eng/contenido/contenidoclub.html

http://www.salarazzmatazz.com/clubs/theloft.php

Den sistnämnda är den bästa techno/trance clubben i Barcelona och där är det inte svårt att få tag på både det ena och det andra...

Snygga tjejer också

Köp aldrig av folk ute på gatan, köp aldrig av folk som kommer fram och frågar dig om du vill köpa om du vill ha bra kvalitet til bra pris. Dom är fattiga och säljer för att försörja sig, du är en turist som dom aldrig kommer träffa igen.

Dom bästa klubbarna för att knarka är Lammadamm, Souvenir
1 lammadamm - bara öppet på söndagar, fre lör är det en gay klubb
2 Souvenir - Alla är påtända, precis som lammadamm dock är det mer killar här och det öppnar 6 på morgonen, mycket bra after om du fortfarande har knark på dig
3 Space
4 danzatoria - en av mina favoriter dock stängt nu
5 Pacha
Har säkert glömt något discotec.. razzmatazz är så jävla stort så rätt svårt att få tag på droger där skulle jag tro, men inge problem alls att röka spliffar där inne om du inte skyltar med det. Obs, betala aldrig mer än 5 euro för e, kostar alltid samma oavsett kvalitet så lå¨t dig inte luras.
Citera
2007-04-10, 15:23
Medlem
btw köp verkligen aldrig av negrer i spanien. Om du köper av dom så är det inget snack om att du blir blåst.
Citera
2007-04-10, 17:10
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank22
Köp aldrig av folk ute på gatan, köp aldrig av folk som kommer fram och frågar dig om du vill köpa om du vill ha bra kvalitet til bra pris. Dom är fattiga och säljer för att försörja sig, du är en turist som dom aldrig kommer träffa igen.

Dom bästa klubbarna för att knarka är Lammadamm, Souvenir
1 lammadamm - bara öppet på söndagar, fre lör är det en gay klubb
2 Souvenir - Alla är påtända, precis som lammadamm dock är det mer killar här och det öppnar 6 på morgonen, mycket bra after om du fortfarande har knark på dig
3 Space
4 danzatoria - en av mina favoriter dock stängt nu
5 Pacha
Har säkert glömt något discotec.. razzmatazz är så jävla stort så rätt svårt att få tag på droger där skulle jag tro, men inge problem alls att röka spliffar där inne om du inte skyltar med det. Obs, betala aldrig mer än 5 euro för e, kostar alltid samma oavsett kvalitet så lå¨t dig inte luras.

Det var dock skillnad....jag var bosatt där och fick lite bättre treatment...samt att jag talar spanska.

Men kan hålla med om att de försöker blåsa små killar från norden då de inte kan sätta ner foten om det skulle behövas.

Merci är det bästa efterfeststället och det roligaste folket från souvenir drar numera dit. Öppnar också på tidig morgon = ALLA knarkar.

Dock helt överlägset att dra till ibiza istället, clubbar som razzmatazz som får vilken club som helst i norden att se ut som en irländsk pub är inte mycket att komma med då man satt sin fot på amnesia eller privilege på ibiza.

Som sagt, mycket fikusar i Barca så se till att ni frågar personalen om vad det är som gäller....det sista man vill se när man är på festhumör är kontinentalbögar paradera i tjejkläder.
Citera
2007-04-10, 17:11
Medlem
Unoerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deloy
Berlin är en underbar stad som har en stor och kvalitativ klubbscen, med tillhörande droger. Detta är mecka för house-, techno- och electrokonnässörer. Vanligt på klubbarna är E, speed och kola. Vanligtvis fungerar toalettområdet som ett "apotek" där det erbjuds varor osv. Ofta går man in med kranen på toaletten och provar varorna för att sedan utföra handeln. Kvalitén på varorna är mycket god och prisnivån är också fördelaktig.

Bästa klubbarna, i mitt tycke, är Berghain och Watergate.

http://www.berghain.de

http://www.water-gate.de/program/index.html

Berghain stänger kl 18, dagen efter, så kemisk assistans underlättar för att hålla orken uppe

Återkommer med mer info om Berlin om det önskas

Tackar och bockar för tipsen! Är mottaglig för all info så fyll på om du har lust
Citera
2007-04-11, 00:49
Medlem
Jag talar också spanska och får bra treatment av vissa pakistanier men det går fortfarande inte att jämföra med om man hittar en kran som säljer till catalaner. Det är självklart att man inte får lika bra kvalla om man köper på turisthak.
Citera
2007-04-11, 01:25
Awaiting Email Confirmation
Här i Berlin går E åt som smör på klubbar, vet dock inte hur det är med rent MDMA, antar att tillgängligheten är lite sämre då det inte syns så mycket. Här går en tabbe för kanske 5-7€ och då köper du ifrån snubben på toan. Kvaliteten är mycket bra.
Citera
2007-04-11, 04:26
Medlem
Av de länder ag varit i så är Italien bäst tätt följt av Spanien.

Italien - speciellt i söndra Italien kring Napoli finns det väldigt bra kola

Spanien - bra överallt, speciellt i Malaga och Madrid finns det överallt, även i Barcelona fast här finns det fler som vill lura dig

Norge- väldigt stort här, bättre kvalite än sverige fast dyrare

Danmark - något bättre än sverige
Citera
2007-04-11, 09:42
Medlem
526s avatar
Berlin:
Delicious Donuts = Klassisk knarkbar/klubb. Rosenthaler Straße 9

Parken vid Hammer Place (vet inte vad den heter på tyska)
Den ligger i södra Berlin
Citera
2007-06-25, 00:48
Medlem
är det svårt att fixa bra, eller i alla fall ok kvalitet i danmark?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in