Citat:
Ursprungligen postat av Abunai
Så hur fan gör man egentligen. Jag har aldrig köpt droger av folk jag inte känner. Ska man bara fråga nån random bartender efter coke eller hur fan gör man.

Har inte heller köpt droger av någon jag känner utomlands.
Du gör ingenting är mitt tips, det kommer ordna sig ändå.
Nästan mer om du inte är på "jakt" efter det.
I Amsterdam är problemet enbart att inte bli blåst. Samma med Portugal.
I Australien blev vi erbjudna varje kväll (det var under mitt uppehåll så det var nej då) så jag vet inte hur kvalité eller nått var där, men utbudet saknades inte iaf.
I London var jag då jag inte ens börjat med droger, men blev ändå tillfrågad då och då. Alltid E.
Ni kommer flina åt hur oroliga ni var för att INTE hitta droger utomlands när ni väl är där.
Men blåsrisken kommer finnas och är bra mycket mer svår att undvika än drogerna och säljare.
Tips. Se inte för desperata ut, om ni blir erbjuden så gör inte vågen av lycka, kolla, lukta, och be om ett litet prov, allt för att verka så vana som möjligt. Se neutrala ut, och är priset för högt eller lågt eller om säljaren verkar skum så är det förmodligen så också.
Och köp inte mängder, säljaren går nog att hitta nästa dag också om det nu skule vara Ok saker.
Köp inte heller på öppen gata (det är generellt inte varken omtyckt eller något man gör om, då det är där oftast de som vill blåsa turister håller till) speciellt i red light i Holland eller i Lissabon.
Ta hellre någon dag på er och hitta en seriös tex taxichaufför eller någon lokalbo som hjälp.
Skin inte heller upp som en sol eller tror ni hittat ett fynd om Kolan kostar 300-400 kr/gr i Portugal t ex, tänk på att den kostar kanske ca 50 kr rakt över Atlanten i Colombia.
Vad gäller E,så kolla ut på pillsreport innan vilka som fått bra betyg i det landet som ni ska till, lättare att snabbt veta vad som är ok då.
Men kolla datum så nära som möjligt då batcher ändras hela tiden.
Det var tips jag hade nu, och som funkat för mig.
Kan ju passa på att erkänna att jag aldrig blivit blåst någongång utomlands. (Men dock en gång i Sverige för snart två år sen)