Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-02-27, 20:16
Medlem
Spiessers avatar
Hej.

Ska snart ut och resa lite i Europa, och vill då gärna festa på ett sätt som både är alltför dyrt och riskfyllt här i Sverige. Ponera att jag skulle vilja köpa E/MDMA och/eller kokain i större städer utomlands, som exempelvis London, Berlin, Amsterdam och Köpenhamn.

Hur är kvaliteten (och då hade jag främst kokain i åtanke)? Vad ligger priserna på? Och hur bör jag gå tillväga för att få tag på bra saker? Är det bara att hänga på olika nattklubbar och fråga folk som ser höga ut vart de fick tag på det? Är det riskfyllt att fråga taxichaffisar i ovanstående städer efter dessa (lite tyngre) droger? Har ni några egna erfarenheter att dela med er av?

Ytterst tacksam för svar.
Citera
2007-02-27, 20:29
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiesser
Hej.

Ska snart ut och resa lite i Europa, och vill då gärna festa på ett sätt som både är alltför dyrt och riskfyllt här i Sverige. Ponera att jag skulle vilja köpa E/MDMA och/eller kokain i större städer utomlands, som exempelvis London, Berlin, Amsterdam och Köpenhamn.

Hur är kvaliteten (och då hade jag främst kokain i åtanke)? Vad ligger priserna på? Och hur bör jag gå tillväga för att få tag på bra saker? Är det bara att hänga på olika nattklubbar och fråga folk som ser höga ut vart de fick tag på det? Är det riskfyllt att fråga taxichaffisar i ovanstående städer efter dessa (lite tyngre) droger? Har ni några egna erfarenheter att dela med er av?

Ytterst tacksam för svar.

Antar att du är ganska ung då du inte varit och festat ute i Europa förut....

E samt ladd är billigt utomlands, priserna varierar beroende på plats och kran men generellt är det MINST halva priset jämfört med Sverige.

I London samt i Amsterdam så kostar E 1-10 euro beroende på kvalitè, kolla pillreports.com innan du åker för att se vilka knappar som fått bra betyg, alternativt köp några av varje sort och testa dem med E-Z tester.

Det bästa är om du kan hitta mdma pulver/kristaller.

De bästa städerna för kokain i Europa är Barcelona samt Zurich, kvalitèn är alltid topp samt att priset är löjligt....med svenska mått mätt.
Polisen struntar också i om du har en liten mängd på dig för eget bruk eller om du är påtänd.

I och med att det låter som att du är ute och reser första gången på egen hand eller med kompisar så kan det vara lite småknepigt att hitta kranar till en början, om man inte köper fulknark i red light i Amsterdam dvs....

Pejla av läget på nattklubbar, fråga taxi chaufförer som du får bra kontakt med samt är i samma ålder som du själv, stripp clubbar som håller hög klass brukar ALLTID kunde tillhandahålla bra ladd.....

Om du skriver exakt vilka städer du ska till så kan jag pm:a dig nattklubbar där det är garanterat droliberalt samt lätt att få tag på BRA saker....
Citera
2007-02-27, 23:59
Bannlyst
Jag undrar hur det är i Australien och hur man skall börja få kontakt med kranarna.
Citera
2007-02-28, 07:56
Medlem
Oz är det väl inte så svårt att få tag på. Men det är förbannat dyrt...

Klubbar är lätt i sydney dra till kings cross ta in på globe.

Tja tjacket kosta 1200spänn för ett gram på en klubb =)

Ena ligger runt 30-40$ och kolan 300dollar (1800spänn)

hehe dyrt men det är oftast bra grejer.

Höll mig dock borta från tjacl och kola kändes ovärt att lägga ut de pengarna....
Citera
2007-02-28, 10:20
Medlem
EvelynWaughs avatar
Någon som vet ifall det är lätt att få tag på något vettigt i Paris - och i så fall var?
Har bara varit i södra Frankrike förut och där var det mest hasch och poppers.
Citera
2007-02-28, 10:40
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvelynWaugh
Någon som vet ifall det är lätt att få tag på något vettigt i Paris - och i så fall var?
Har bara varit i södra Frankrike förut och där var det mest hasch och poppers.

Paris har ingen öppen drogmarknad men om du däremot prickar rätt clubbar med modeller och andra skönheter som gillar det vita guldet så har du inga problem att styra.

Queen club de dagar det inte är gay kväll är OTROLIGT XTC vänligt och det tar inte mer än 5min innan du har hittat det du vill ha.

På manray och VIP så finns det cola i överflöd, det snortas öppet på dessa två ställen som hör till paris bästa, folket ser bra ut och har pengar att bränna, inte så mycket E men det finns där också, oroa dig inte.
Kommer inte ta dig lång tid innan du köpt dig några gram och minglar med modellerna.

Dessa 3 ställen ligger på/invid Champs E.....

http://www.mixclub.frwww.mixclub.fr/

om du gillar techno&trance, MYCKET E på denna club.....

Priserna ligger på halva jämfört med i sverige.....
Citera
2007-02-28, 10:53
Medlem
EvelynWaughs avatar
Tack för svaret. Blir till att testa, även om jag vanligtvis har lite svårt för hela den här trancegrejen. Mitt hjärta brinner för gospelhousen, men det blir väl så att man stormar in på nån av klubbarna du tipsade om.
Citera
2007-02-28, 12:18
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimeWarp
Antar att du är ganska ung då du inte varit och festat ute i Europa förut....

E samt ladd är billigt utomlands, priserna varierar beroende på plats och kran men generellt är det MINST halva priset jämfört med Sverige.

I London samt i Amsterdam så kostar E 1-10 euro beroende på kvalitè, kolla pillreports.com innan du åker för att se vilka knappar som fått bra betyg, alternativt köp några av varje sort och testa dem med E-Z tester.

Det bästa är om du kan hitta mdma pulver/kristaller.

De bästa städerna för kokain i Europa är Barcelona samt Zurich, kvalitèn är alltid topp samt att priset är löjligt....med svenska mått mätt.
Polisen struntar också i om du har en liten mängd på dig för eget bruk eller om du är påtänd.

I och med att det låter som att du är ute och reser första gången på egen hand eller med kompisar så kan det vara lite småknepigt att hitta kranar till en början, om man inte köper fulknark i red light i Amsterdam dvs....

Pejla av läget på nattklubbar, fråga taxi chaufförer som du får bra kontakt med samt är i samma ålder som du själv, stripp clubbar som håller hög klass brukar ALLTID kunde tillhandahålla bra ladd.....

Om du skriver exakt vilka städer du ska till så kan jag pm:a dig nattklubbar där det är garanterat droliberalt samt lätt att få tag på BRA saker....

Berätta lite mer om Barcelona!
Citera
2007-02-28, 12:23
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvelynWaugh
Tack för svaret. Blir till att testa, även om jag vanligtvis har lite svårt för hela den här trancegrejen. Mitt hjärta brinner för gospelhousen, men det blir väl så att man stormar in på nån av klubbarna du tipsade om.

Då är manray mer din stil musikmässigt, bara house, lite för mycket vocal ibland i min smak men stämningen är oslagbar
Citera
2007-02-28, 12:24
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
Berätta lite mer om Barcelona!

http://www.flashback.org/showthread.php?t=233963&page=13

Har bidragit ganska friskt i den tråden
Citera
2007-02-28, 13:46
Medlem
Trollishs avatar
Är ketamine vanligt i barcelona?
Citera
2007-02-28, 20:00
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Är ketamine vanligt i barcelona?

Inte så vanligt som kaffe men det används ganska friskt där faktiskt, mer än någon annan Europeisk storstad faktiskt.....

Runt Barceloneta så är det en hel del personer som kör det, till och med på dagtid....förstår inte syftet men så länge folk är glada så bryr jag mig inte om vad de gör

De vanliga kranarna(araberna och den äldre spanska befolkningen) saknar denna substans i sin repertoar men om du minglar lite på beachen så har den yngre katalanska befolkningen möjlighet att skaffa det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in