Citat:
Ursprungligen postat av Spiesser
Hej.
Ska snart ut och resa lite i Europa, och vill då gärna festa på ett sätt som både är alltför dyrt och riskfyllt här i Sverige. Ponera att jag skulle vilja köpa E/MDMA och/eller kokain i större städer utomlands, som exempelvis London, Berlin, Amsterdam och Köpenhamn.
Hur är kvaliteten (och då hade jag främst kokain i åtanke)? Vad ligger priserna på? Och hur bör jag gå tillväga för att få tag på bra saker? Är det bara att hänga på olika nattklubbar och fråga folk som ser höga ut vart de fick tag på det? Är det riskfyllt att fråga taxichaffisar i ovanstående städer efter dessa (lite tyngre) droger? Har ni några egna erfarenheter att dela med er av?
Ytterst tacksam för svar.
Antar att du är ganska ung då du inte varit och festat ute i Europa förut....
E samt ladd är billigt utomlands, priserna varierar beroende på plats och kran men generellt är det MINST halva priset jämfört med Sverige.
I London samt i Amsterdam så kostar E 1-10 euro beroende på kvalitè, kolla pillreports.com innan du åker för att se vilka knappar som fått bra betyg, alternativt köp några av varje sort och testa dem med E-Z tester.
Det bästa är om du kan hitta mdma pulver/kristaller.
De bästa städerna för kokain i Europa är Barcelona samt Zurich, kvalitèn är alltid topp samt att priset är löjligt....med svenska mått mätt.
Polisen struntar också i om du har en liten mängd på dig för eget bruk eller om du är påtänd.
I och med att det låter som att du är ute och reser första gången på egen hand eller med kompisar så kan det vara lite småknepigt att hitta kranar till en början, om man inte köper fulknark i red light i Amsterdam dvs....
Pejla av läget på nattklubbar, fråga taxi chaufförer som du får bra kontakt med samt är i samma ålder som du själv, stripp clubbar som håller hög klass brukar ALLTID kunde tillhandahålla bra ladd.....
Om du skriver exakt vilka städer du ska till så kan jag pm:a dig nattklubbar där det är garanterat droliberalt samt lätt att få tag på BRA saker....