2007-02-27, 18:48
Bannlyst
Kan man lura läkare att skriva ut stora mängder benso eller imovane och stillnoct genom att visa upp arbetsintyg om att man ska exvis jobba på oljeplattform i fyra månader för att få utskrivet med skäl som kunna sova i bullrig miljö eller kunna sova på hotellet. Om man visar en flygbiljet som går att lösa tillbaka, går de på det då ?
2007-02-27, 18:58
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basket22
Kan man lura läkare att skriva ut stora mängder benso eller imovane och stillnoct genom att visa upp arbetsintyg om att man ska exvis jobba på oljeplattform i fyra månader för att få utskrivet med skäl som kunna sova i bullrig miljö eller kunna sova på hotellet. Om man visar en flygbiljet som går att lösa tillbaka, går de på det då ?

Omöjligt att svara på det varierar helt från läkare till läkare. Men räkna inte med det.
2007-02-27, 18:59
Medlem
DeepForests avatar
Nej inte en chans.
2007-02-27, 19:04
Bannlyst
Varför inte ? om jag traskar in där probert klädd och ser fräsch ut varför skulle de inte tro mig, speciell som jag visar flygbiljetten ? Den visar jag naturligt vis bara av "misstag" då den låg i min portfölj där jag har legget.
2007-02-27, 19:32
Medlem
Tjohildas avatar
Hm, resa vet jag inte, men oljeplattform är ingen bra grej att ta till eftersom man måste vara sprit-, drog- och rökfri om man jobbar på en sån.
2007-02-28, 18:53
Medlem
DeepForests avatar
Du menar att du ska gå till en doktor (du aldrig träffat forut) och visa upp en flygbiljett och tro att du ska få benso utskrivet?

Du tror inte att doktorn bör veta om dina besvär sen tidigare?

Eller? Jag fattar noll nu för nu slog det på så in i.. DAMN
2007-02-28, 21:46
Medlem
Aldrig haft problem att få ut stillisar, imovan, propavan eller attaraks fast min journal är som hela syd amerikas regnskog..

Inled med att du blivigt tvungen att dricka dig till sämns varje kväll

I mitt fall är det nästan lag brott att ge mig benzo med allt dom ser om mig på datorn men fick ut sobril i sommras..tror man måste vara väldigt knark skadad manipulativ och sån jävla skit man blir på droger för att psyka nån att ge en precis det man vill ha..inget för en svensson att ge sig på..i princip totalt omöjligt fast ni har alla odds med er att få ut sånna grejor..
2007-02-28, 21:50
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applesinen
Aldrig haft problem att få ut stillisar, imovan, propavan eller attaraks fast min journal är som hela syd amerikas regnskog..

Inled med att du blivigt tvungen att dricka dig till sämns varje kväll

I mitt fall är det nästan lag brott att ge mig benzo med allt dom ser om mig på datorn men fick ut sobril i sommras..tror man måste vara väldigt knark skadad manipulativ och sån jävla skit man blir på droger för att psyka nån att ge en precis det man vill ha..inget för en svensson att ge sig på..i princip totalt omöjligt fast ni har alla odds med er att få ut sånna grejor..

Jag förstår inte riktigt vad du menade med det där inlägget.
2007-02-28, 21:55
Medlem
Jag vet inte riktigt hur jag ska hjälpa dig med det tyvärr..

Be nån förklara för dig eller nått....?
2007-03-01, 00:21
Medlem
Gott&Blandats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Jag förstår inte riktigt vad du menade med det där inlägget.
Jag skulle gissa på att han menar något i stil med att så manipulativ som man måste vara för att komma ut från en läkare med ett recept på det man ville ha när man gick dit får man bara som erfaren knarkare.
2007-03-01, 03:54
Medlem
StorMammas avatar
...Och där spårade tråden ur. Låser. // MoD.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in