Någon som har någon bra idé att säga till mor/far om dom tar emot mitt paket i brevlådan. Jag vet att dom inte öppnar det , men dom kan undra vad det är. Vad för ursäkt skulle låta mest trolig om jag inte är först på den?
Något som funkar riktigt bra är en sak som jag gjorde, jag sa till min mor att det var kylpasta till datorn och att om man öppnar paketet i ljus så förstörs det, så jag bad henne att inte öppna det och det gjorde hon inte heller.
Alltså, vad snorungarna som beställer hem dödsknark ska säga till sina föräldrar för att dom inte ska öppna paketen är väl knappast en fråga för drogforumen?
Är du inte gammal nog att komma på något själv, så kanske det inte är ide att beställa.
Alltså, vad snorungarna som beställer hem dödsknark ska säga till sina föräldrar för att dom inte ska öppna paketen är väl knappast en fråga för drogforumen?
Är du inte gammal nog att komma på något själv, så kanske det inte är ide att beställa.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!