Citat:
Oj det där lät körigt

Vet ingen av dem om varandra heller?
Nej, inte än så länge i alla fall. Men platsen vi befinner oss på gör att det bara är en tidsfråga.
Citat:
Enligt min bedömning är du otrogen i fall ett och två. Sen kommenterar du att du inte är en player. Folk får ligga hur dem vill men vagga för fan inte in brudarna i att det ska bli något seriöst av det och sen drar du iväg när de väl tror att det ska hända.
Nej, jag har inte gett någon av dom direkta komplimanger eller anledningar att tro att jag vill ha något seriöst. Kanske på sin plats att jag förklarar närmre.
Tjej 1: Vacker, intelligent, ett par år äldre. Vet inte om jag någonsin klickat så fort och bra med en person, både mentalt och fysiskt. Hon ska flytta relativt snart, vilket känns skönt eftersom jag lätt skulle kunna få känslor för henne och jag är inte redo för ett förhållande. Träffades för en vecka sen, sov över men hon är inte den som har sex i första taget.
Tjej 2: Haft fyllesex med henne sen i början av året, i brist på annat. Något år yngre än mig.
Tjej 3: Random tjej som jag träffade i lördags. Flera år yngre.
Så här såg min helg ut:
Lördags. Är på krogen. Träffar Tjej 3, hånglar, drar hem till henne. Hennes kompis kommer över eftersom hon saknar sovplats. Jag kilar hem. Tjej 2 kontaktar mig, vill ses, jag åker hem till henne. Sover över och har sex. Var riktigt packad hela kvällen, vilket påverkade omdömet.
Söndag. Är på dejt med Tjej 1. Sover sen med henne med mycket mys.
Efterspelet:
Tjej 3 har hört av sig flera gånger, vill ses igen. Jag har sagt att jag inte hinner. Tjej 2 är medveten om att jag inte vill nåt. Tjej 1 ska jag träffa ganska snart igen på ny dejt. Bestämt mig nu för att bryta helt med Tjej 2 och 3, och bara träffa Tjej 1 den tid som hon är kvar här.