• 1
  • 2
2007-02-27, 11:08
Medlem
Hur gör man effektivast för att "nästan" ta självmord? Att få det att se ut som ett självmord men man blir bara typ skadad. Vill få få o fatta attman mår piss liksom.
Citera
2007-02-27, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlaskPropp
Hur gör man effektivast för att "nästan" ta självmord? Att få det att se ut som ett självmord men man blir bara typ skadad. Vill få få o fatta attman mår piss liksom.

Ingen bra idé alls imo... Prata med DEM i stället och berätta, alternativt kontakta psykiatrin för att få hjälp!!
Citera
2007-02-27, 11:12
Medlem
Boogie-ads avatar
Genom att ta kontakt med psyk, självmant skriva in sig.

Låtsas ta livet av sig är bara patetiskt, för du vill väl inte att folk ska tycka synd om dig bara? Utan du vill ju ha hjälp..

Så ring din psykenhet istället och berätta allt för dom.
Citera
2007-02-27, 11:15
Moderator
Ruskigbusss avatar
Vi provar psykakuten här tror jag.
*A&B=>PA*
/Mod
Citera
2007-02-27, 23:19
Medlem
mrdominiks avatar
Citat:

Det är det sättet som funkar minst, ju mer man är desperat efter hjälp så verkar bara folk flytta allt mer på sig, tyvärr :S

Men du vill ha uppmärksamhet från folk, jo det förstår man. Det är inget fel i sig men det är ingen bra sak för dig själv. Du är ju beroende av deras uppmärksamhet. Hitta något som du är intresserad av, gör det, snacka med nån psykolog och resten kommer av sig självt till dig.
Citera
2007-02-27, 23:20
Bannlyst
Ta en överdos och ring polis eller sjukhus själv precis innan eller något.
Citera
2007-03-02, 19:25
Medlem
???

skjut dig själv jävla naiva ointelligenta fjant!!! du vet inte vad du dealar med!
Citera
2007-03-03, 01:59
Medlem
Stewie_griffins avatar
Uppmärksamhetssökande när det gått till rejäl överdrift. Vill du dö så ta livet av dig, vill du inte dö så gör inte det. Mår du dåligt gå till en psykolog, när du fått diagnosen så berättar du om det för dina närmaste. Fast på dig verkar det som om du kommer byta namn på msn typ.. lol har depression, ska tugga anti-depp , TRÖSTA MIG NÅGON!!!!1111
Citera
2007-03-05, 17:55
Medlem
Gravity2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exit2
skjut dig själv jävla naiva ointelligenta fjant!!! du vet inte vad du dealar med!
Ja, för du verkar ju otroligt intelligent själv...

Jag vet hur det är att inte få hjälp och att försöka skada sig själv så att andra ska uppmärksamma hur jävla uselt man mår. Jag säger definitivt inte att det är bra att göra så, det är käpprätt åt helvete, men jag vet inte vem man ska klaga på mest, den som skadar sig själv eller psykvården man inte får någon vettig hjälp av...
Har överdoserat det mesta i tablettväg själv både i syftet med att ta livet av mig och i syftet med att få andra att få upp ögonen för hur uselt jag mår. Det inkl min psykolog, min terapeut och min läkare. När ingen lyssnar känns det som att det är den enda utvägen...

Mitt råd: Lägg in dig på psyk. Då kommer du helt säkert att få hjälp, och om inte annat kommer alla andra att fatta att du VERKLIGEN mår dåligt. Försök inte skada dig själv, det kan gå jävligt fel. Att ligga på intensiven och spy kol i två dygn under konstant övervakning är inte speciellt kul, tro mig...
Citera
2007-03-08, 13:35
Medlem
Mikkkas avatar
bra fakesuicide

Gör som Bushwick Bill från ghetto boys, skjut dig själv i ögat, jävligt trovärdigt och intelligent fake-suicide.
Både häftigt och snyggt. Köp du din carlingskepa o chilla istället son!

Buschwick
bushwick2
Citera
2007-03-08, 13:45
Bannlyst
Citat:

Vad är det för mening med det egentligen? Är det inte bättre att du rycker upp dig och tar tag i dina problem istället? Boka tid hos en psykolog alt. psykoterapeut.
Citera
2007-03-09, 17:26
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:

Sjukt. Handlar bara om att får uppmärksamhet ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in