2007-08-23, 13:10
Bannlyst
Jag tyckte filmen var helt okej och hade sina stunder och en del pinsamma stunder med. Men skönt att man tar fram invandrar tjejen och gör inte henne till ett offer iaf.

Citera
2007-08-23, 13:15
Medlem
Fatjoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbär
Jag tyckte filmen var helt okej och hade sina stunder och en del pinsamma stunder med. Men skönt att man tar fram invandrar tjejen och gör inte henne till ett offer iaf.

ne istället överdriver dom det åt andra hållet

Citera
2007-08-23, 14:14
Medlem
Bluudtzuckahs avatar
Det här var nog en av de sämsta filmer jag sett. Hela filmen är ju fullkomligt orealistisk! Många av dialogerna var pinsamma och det kändes på något vis som att de var skrivna av någon äldre person som satt och gissade hur ungdomar pratar. Fanns det förövrigt en enda manlig karaktär som inte var ett arsel?

Jag rekommenderar starkt att ni ser den här filmen med ett gäng kompisar. Jag tror ni kommer få ett gott skratt åt hur pinsam den är.
Citera
2007-08-25, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fatjoe
ne istället överdriver dom det åt andra hållet

Jag tycker fortfarande att den är bra
Citera
2007-08-26, 10:27
Medlem
Mr Nosemans avatar
Fy fan vad man skäms som svensk när man först tittar på "Göta kanal 2" sedan ser på "se upp för dårarna".

Sista tredjedelen fick man köra upp kudden i ansiktet, så jävla pinsamt.

Stereotypt, pk man spyr.
Dumma sverige som inte anställer den jätteduktiga kirurgen, rasisten håller på med vapenaffärer när han tränar hunden........det var för mycket.

Aldrig mer en svensk film, no way.
Citera
2007-08-26, 10:31
Medlem
Trumpeters avatar
Hade inga större förväntningar, men jag blev positivt överraskad. Tyckte den var helt ok, på gränsen till bra.
Citera
2007-08-26, 16:06
Medlem
PK-trams nivå 10.
Citera
2007-08-26, 16:22
Medlem
Flakons avatar
Av det jag såg tyckte jag den verkade riktigt dålig. En del av skådespelarna var så jävla usla och den var sjukt förutsägbar och full av klichéer.

Kunde dock inte se exakt allt som hände i filmen, men hängde ändå med någorlunda i handlingen. Hade inte förväntat mej särskilt mycket, med tanke på att svenska filmer brukar vara dåliga, men denna lyckades ändå hamna under förväntan.

Citera
2007-08-26, 16:23
Medlem
Packans avatar
Jävla skitfilm...

Som vanligt när det gäller sånhär svensk smörja. Kvinnor kan, män är svin, invandrare är ärliga tunnelbaneförare med läkarexamen.

Jag spyr av denna pretantiösa skit.
Citera
2007-08-26, 20:21
Medlem
Giselas avatar
filmen var rätt ok, jag är inte så mycket för svensk film men den var ok iaf.
Citera
2007-08-28, 08:21
Medlem
Regissör: Helena Bergström, producent: Colin Nutley.

Det säger väl allt om den här filmen..

Fyfan för svensk filmindustri.
Citera
2007-08-28, 14:47
Medlem
Fy fan värsta skit jag sett på länge, förväntade mig mer, FYFAN, så jävla puttinuttig o pk så man spyr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in