Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2012-03-08, 17:01
  #61
Medlem
hrjjs avatar
Runkar i badrummet. Använder fantasin men även ibland porr.

Hur? Sitter på toaletten och sträcker lite i ljumskarna samtidigt. Sedan när jag känner att det är dax så ställer jag mig på mina knän och lägger satsen i toan. Brukar även trycka min varma pulserande pung mot det kalla toaletten, är helt underbart


Händer även att jag skiter samtidigt, brunkar alltså
Citera
2018-06-15, 21:52
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingapung
Jag runkar alltid med vänster hand, trots att jag är högerhänt

Jag brukar ta tid på mig och sitta och dra lite löst, stanna och sen börja igen. Att få utlösning för fort är ju tråkigt och dessutom känns det knappt någon orgasm då. Ungefär som om du sväljer mat för fort känner du inte den goda smaken.

Ett runk brukar kanske ta mellan 5 och 15 minuter, jag gör pauser. Jag runkar inte ofta.

Samlag för mig tar oftast längre än så, vill dra ut på det sköna.

Därför fattar jag inte hur någon undersökning kan komma fram till att 3 minuter är normal tid från penetration till utlösning.
Jaa jag runkar på sängen jag lägger snoppen uppåt och åt vänster i några gamla byxor som jag inte använder eller i nå boxershorts som e smutsiga och ska till tvätten då börjar jag med att ta en reklam tidning och tar fram en sida där det är kvinnor i bh och trosor jag lägger den framför mig i sängen och stöder mig med armbågarna och tittar på dem börjar gnida snoppen mot sängen och fantiserar typ "åååh jag ska knulla din lilla söta fitta tills du skriker och gråter av lycklighet och hur skönt det känns" efter 2 timmar först så kommer jag då fantiserar jag och säger "ååh nu kommer jag snart nu blir det kul i din fitta och i min snopp min lilla snopp kommer i din fitta nu nu nu blir det kul okej okej jess jess nu nu NUUUUU!!!!! Kommer jag åhh åhh ååhhh din lilla fitta blir fylld med sperma åhh vad skönt i snoppen åhh vad skönt i snoppen åhh vad skönt i snoppen ahh ahh ahh" det tar två timmar jag gör låmgsamt så det känns så skönt som möjligt
Citera
2018-06-16, 11:21
  #63
Medlem
Ibland när jag runkar brukar jag ta min vänstra hand (är högerhänt och brukar oftast runka med höger) och för kuken åt sidan längst med kroppen. Sedan tar jag min handflata och placerar den längst med toppen av kuken, med tummen liggandes en bit längst med skaftet och sedan runkar jag genom att försiktigt trycka med resterande fingrar. Kuken åker då ut ur handen och slappnar man av med fingrarna så åker den in igen. Förmodar att det här kräver förhud för att funka. Perfekt om man vill kunna använda andra handen till att surfa porr, eller om man vill runka lite mer diskret. Funkar oxå att göra utanpå kallingarna, så kan man göra handen lite mindre messy

I övrigt kan det vara kul att använda någon leksak också. Jag kör ibland en kukring i metall, som gör orgasmen starkare men ibland orkar jag inte bry mig utan runkar bara på ändå
Citera
2018-06-16, 11:27
  #64
Medlem
fuskas avatar
Argt och ensamt.
Citera
2018-06-18, 12:11
  #65
Medlem
Långsamt och njutningsfullt, pillar lätt på ollonet med fingertopparna, håller mig på gränsen till utlösning länge, timmar ibland.
Citera
2018-06-18, 23:15
  #66
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag runkar på alla sätt å vis å kör mina fleshlights.
Citera
2018-06-19, 21:17
  #67
Medlem
Ett ganska schyst runktips, om man vill "lyxa till det lite", är att ta en skål med riktigt varmt vatten. Sen för man över en kondom över kuken. Därefter tar man en ren disktrasa, blöter den i vattnet och smeker sedan kuken/skaftet. Värmen plus friktionen som dämpas utav kondomen är en riktigt trevlig combo – och det är lätt att prova hemma. GLHF
Citera
2018-06-28, 04:20
  #68
Medlem
Nyfikenhets avatar
Med handen gör jag.
3 fingrar
Citera
2018-09-15, 11:27
  #69
Medlem
Jag har ganska nyligen upptäckt att det är skönt att låta kulorna smiska till mellan röven och pungen när man runkar, alltså det blir som en piskeffekt av runkningen, fungerar bra om man håller handen längre ner och så bresar man ordentligt. Fungerar bättre nu när man är äldre och har fått hängpung :-)
Citera
2018-09-15, 12:07
  #70
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Låta hela handen hålla i kuken såklart! 3 fingrar, vad är det för bögfasoner??
Citera
2018-09-16, 07:17
  #71
Medlem
Dille24s avatar
Jag brukar köra lite jelq först så att den blir så där sanslöst stor. Sen blir jag kåt bara av att ha monstret i händerna.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback