• 1
  • 2
2007-02-26, 02:17
Medlem
MuRiOzs avatar
Hej, kan man köpa french hotdog dressing i typ konsum eller ica ?? så man kan göra egna
Citera
2007-02-26, 04:10
Medlem
mws avatar
Har sett det på Konsum (va dock 5-6 år sedan). Stod vid Ketchup/Senaps hyllan. Ca,20kr för en flaska, se till att köpa den "stora" flaskan som ser ut typ såhär bild, men den är vit. Den lilla typ gula flaskan som finns på Willys/Hemköp & kostar runt en tia smakar skit !.
Citera
2007-02-26, 10:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MuRiOz
Hej, kan man köpa french hotdog dressing i typ konsum eller ica ?? så man kan göra egna

Har sett ett par olika märken på Ica Maxi, så det borde gå att få tag på. Maxi har ju oftast ett ganska bra sortiment på det mesta.
Citera
2009-08-15, 17:12
Medlem
Chilimans avatar
Bump på denna, är det någon som vet om någon stor matkedja har den i lager? Ica Maxi fanns den inte på.
Citera
2009-08-15, 17:16
Medlem
Don_Burres avatar
Går det ens att köpa såna bröd med hål i? var hittar man såna? har aldrig sett några under alla gånger jag varit och handlat!
Citera
2009-08-15, 17:22
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don_Burre
Går det ens att köpa såna bröd med hål i? var hittar man såna? har aldrig sett några under alla gånger jag varit och handlat!

Finns i brödhyllan vid korvbrödet. Alla butiker förutom dom allra minsta har det typ.
Citera
2009-08-15, 17:23
Medlem
Chilimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don_Burre

French Hotdogbröd såg jag faktiskt idag på Ica Maxi.
Citera
2009-08-15, 19:38
Medlem
meepers avatar
Vad är egentligen French Hotdog-dressing?

Hade för mig att det inte var så mycket mer än vanlig vitlökssås, men det är kanske fel.

Bröden finns väl i de flesta vanliga mataffärer.
Citera
2009-08-15, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Finns i brödhyllan vid korvbrödet. Alla butiker förutom dom allra minsta har det typ.

Jajamen, finns i alla affärer men dom kostar så så förbannat!

Köp en baguette och gör hålet själv. I Frankrike har man ett vasst rostfritt varmt spett som dom ta en bit bröd och pressar ned ett tag innan senapen och korven kläms dit.

.
Citera
2009-08-15, 23:45
Medlem
templers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meeper
Vad är egentligen French Hotdog-dressing?

Hade för mig att det inte var så mycket mer än vanlig vitlökssås, men det är kanske fel.

Är det inte senapssmak?
Ja willys nuvarande är inge vidare, den gamla var dock god. Lidl?
Citera
2009-08-16, 00:04
Medlem
EzZn0s avatar
En sak jag jämt har problem med är att få brödet riktigt krispigt som det är när man köper det färdigt. Hur fixar man det?

French hotdog bröd går att köpa i affärer, korvbrödsbagaren har gjort den. Förlåt för OT
Citera
2009-08-16, 00:14
Medlem
Chilimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av templer
Är det inte senapssmak?
Ja willys nuvarande är inge vidare, den gamla var dock god. Lidl?

Idag letade jag på IcaMaxi, Coop, Lidl och Netto utan lycka. Åker nog förbi Citygross imorgon. Det har blivit mer en grej att jag vill hitta, än att jag vill äta

Tror ni inte att man skulle kunna köpa en flaska genom tillexempel Statoil? Jag testar imorron och återkommer..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in