2010-05-02, 13:02
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Jo, men fr mnadspass s rknas inte timmar? Utan tiden dras automatiskt dag efter dag?

Btw, min polare som jag fick min invite utav blev beta testare den 12 mars, ngon som vet om jag r FF? Str ju bara

The Furious Fighters: They're our new beta players and they've arrived in numbers to help us test APB. If you received your invite during March and began testing 0.6.0, then you're a Furious Fighter!

Men inget specifikt datum..Har ju stora frhoppningar idag och nnu fler imorgon, men knns lite som att jag tror fr mycket p morgondagen, tnk om jag inte r FF :S

Jag skulle tolka det som att du r FF.
Citera
2010-05-02, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Jo, men fr mnadspass s rknas inte timmar? Utan tiden dras automatiskt dag efter dag?

Btw, min polare som jag fick min invite utav blev beta testare den 12 mars, ngon som vet om jag r FF?

N det r klart, skrev lite oklart, tnkte p bde timmar och mnader s skrev ihop det lite xD.

Jo du r i FF. Det r ju bara testa logga in imorgon vid 10, kan du det s r du FF for sure, annars inte :P.
Citera
2010-05-02, 13:14
Medlem
Robss avatar
Hm..okey, polaren har ju dessvrre inte brjat spela frrn jag brjade och fick inviten, frsta gngen vi spelade var frra helgen nr alla grupper kunde spela, s han brjade ju inte testa den versionen som str, men han fick sin invite av spelet den 12 mars.
Citera
2010-05-02, 13:22
Bannlyst
Gr inget om han inte brjade spela direkt nr han fick inviten, han r nd med i FF. Vad kommer du vara? Jag r Enforcer , skurkar r ju bara tntigt , dock verkar det ganska roligt att kra in i en affr och sno ett par tv-apparater .
Citera
2010-05-02, 13:25
Medlem
Robss avatar
Jag r kriminell, knns lite som att man vill ngra det men samtidigt inte, verkar som att de blir mycket mer inlevelse som enforcer, men sen r jag lite sl och orkar inte jaga skurkar hit och dit.

Senast jag spelade krde jag in en bil i ett skyltfnster och snodde en mikro, men inte fan visste jag vart jag kunde slja den, och bil kunde jag ju inte heller hoppa in i och brja kra, drjde inte lnge innan jag dog av en enforcer nr jag sprang runt med den.
Citera
2010-05-02, 13:28
Bannlyst
Hahaha.

Du fr sga va du heter s kan jag adda dig sen. Man kan tydligen vara vnner ven om man r kriminell eller polis :P.
Citera
2010-05-02, 13:32
Medlem
Robss avatar
Ofan, men r de massa olika servrar? Nr jag brjade s hamnade jag automatiskt p 32Ville eller ntt snt, och d borde de vll finnas 32 servrar? Skickar mitt nick i PM
Citera
2010-05-02, 13:37
Bannlyst
Jag har ingen aning hur det funkar nu i betan, men r man i samma grupp s r det ju samma antar jag? Blir det automatiskt r det ju skitsvrt att organisera grupper som vill spela med varandra, har sett s mnga trdar p forumet dr folk ska spela ihop.

Aja, fr se hur det blir sen :P.
Citera
2010-05-02, 17:49
Medlem
phils avatar
Jag tnkte testa betan ikvll (det r frsta gngen).

Jag har laddat ner klienten och installerat den. Hur funkar det nr spelsessionen brjar ikvll? r det d jag fr skapa min spelkaraktr och s vidare?
Citera
2010-05-02, 18:16
Bannlyst
Haha, antagligen? Men ja.
Citera
2010-05-02, 19:19
Medlem
Zickan_s avatar
Vad fan r detta fr brutal patch? 4,68 gb? Skulle nog startat launchern tidigare :/
Citera
2010-05-02, 19:28
Bannlyst
S gr det nr man inte hller koll .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här