• 2
  • 3
2009-01-11, 08:13
Medlem
IKAROZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnash
..man blir inte kär/kåt i ett kön man blir kär/kåt i en person? Alla jag träffat som har sagt det har varit missnöjda bögar som inte kan acceptera sin läggning utan skyller ifrån sig med att "en heterosexuell man kan likagärna sätta på en kille som en svensk man kan resa på semester till Italien" eller något liknande.
Hur fan kan nån förneka detta? Jag vågar påstå att jag ENDAST attreheras av tjejer, speler ingen roll hur mycket jag tycker om en killkompis så blir jag inte kär i honom så att det pirrar i hjärta, mage och snôpp. För mig har det ända sen jag överhuvudtaget fick kär- eller kåtkänslor bara riktats mot tjejer. Jag har vissserligen lyckats komma över mitt hat mot bögar tack och lov, jag har inget emot dom vanligen, men dom ska fan inte säga till mig att jag som straight borde våga "utvidga min sexualitet" eller "göra mig av med mina fördommar".
Jag har känt vettiga bögar så jag generaliserar inte, jag respekterar bögar att göra vad dom vill så länge dom inte propagerar för det och försöker omvända folk.

intressant ..
tål att tänkas på...
Citera
2009-01-11, 14:00
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeutonicWarrior
Jag stör mig inte på homosexuella som beter sig vettigt (d.v.s., de som inte skyltar med deras bögighet 24 timmar om dagen 7 dagar i veckan), men de där jävlarna som ska vara så jävla PK och kärringaktiga av sig och dessutom ska få ha barn och gifta sig i kyrkan får mitt blod att koka.

/Teutonic Warrior

Ja och det är faktiskt något av en envis heteromyt att bögar i majoritet är på ett visst sätt och så använder de pride som exempel (nej jag säger INTE att du nödvändigtvis gör det).

Det finns gott om "svensson" bögar i detta land som inte har behovet exponera sig som extrem matchobög eller extrem fjollbög.. Men de drunknar ju av att minioriteten (de som är antingen extrem fjoll/matcho) hörs och syns mest..
Citera
2009-01-12, 03:22
Medlem
Ubangi_Stomps avatar
jag blir kär i fittor!

p.s. har en själv. d.s.

Citera
2009-01-12, 03:33
Medlem
IKAROZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubangi_Stomp
jag blir kär i fittor!

p.s. har en själv. d.s.

jobbigt för dig.bara i självaste organet alltså???
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in