2007-02-25, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argusx
Jag talar inte om kärleksromaner typ kiosklitteratur, utan litteratur där kärlek förekommer. Sådana har skrivits av kvinnor, men också heterosexuella män, tusentals! Jag påstår inte att alla homosexuella personer är på det sättet. Men ett par av mina homosexuella vänner brukar beklaga sig över just detta. Visst kan även en homosexuell person få marmelad i knäna när kärleken slår till, men bara det att man vill ha trekanter med sin "käresta" involverad...
Ja, för det finns ju inga heterosexuella som tycker sånt är trevligt...
Citera
2007-02-25, 06:37
Medlem
argusxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Ja, för det finns ju inga heterosexuella som tycker sånt är trevligt...

Jo, men inte 3 av 4...
Citera
2007-02-25, 06:50
Medlem
Citat:
Jo, men inte 3 av 4...
Och hur vet du att 75% av alla homosexuella vill det? För att 3 av de 4 bögar du känner vill det?

Men så bra! Då vet jag att pedofiler aldrig begår några övergrepp, för jag känner två stycken, och ingen av dem skulle kunna tänka sig att begå övergrepp mot ett barn.

Statistik är roligt.
Citera
2007-02-25, 09:22
Medlem
argusxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Och hur vet du att 75% av alla homosexuella vill det? För att 3 av de 4 bögar du känner vill det?

Att jag påstår vad jag påstår visar att jag vet vad jag talar om och alltså inte bara känner/känt 4 bögar. Vad prostituerade pojkar kontra kvinnor berättar är också belysande. Dessutom är det inte 75% utan snarare 90%. Men jag påstår inte att de valt det; det är väl något i deras hjärnor. Att homosexuella män ägnar sig åt 'kärlekslös' sex i högre grad än heterosexuella är väl ganska väl känt. Heterosexuella män gör det också mer än kvinnor. Den sortens 'kärlekslös' sex jag talar om är regel när folk tar amfetamin t.ex., eftersom sexualdriften då ofta ökar sjukligt, med en manisk inriktning.

Men föralldel. Med den tilltagande kåtifieringen av samhället - obehärskad onani, sexfixering, porr etc, så lär de heterosexuella vara på samma nivå snart. De är sannerligen på god väg.
Citera
2007-02-28, 06:44
Medlem
Citat:
Visst kan även en homosexuell person få marmelad i knäna när kärleken slår till, men bara det att man vill ha trekanter med sin "käresta" involverad...
Så nu är plötsligt alla homosexuella trekantsälskare?
Citera
2007-02-28, 06:46
Medlem
Citat:
Att jag påstår vad jag påstår visar att jag vet vad jag talar om och alltså inte bara känner/känt 4 bögar. Vad prostituerade pojkar kontra kvinnor berättar är också belysande. Dessutom är det inte 75% utan snarare 90%. Men jag påstår inte att de valt det; det är väl något i deras hjärnor. Att homosexuella män ägnar sig åt 'kärlekslös' sex i högre grad än heterosexuella är väl ganska väl känt. Heterosexuella män gör det också mer än kvinnor. Den sortens 'kärlekslös' sex jag talar om är regel när folk tar amfetamin t.ex., eftersom sexualdriften då ofta ökar sjukligt, med en manisk inriktning.

Men föralldel. Med den tilltagande kåtifieringen av samhället - obehärskad onani, sexfixering, porr etc, så lär de heterosexuella vara på samma nivå snart. De är sannerligen på god väg.
Hahaha OK nu vet jag att jag inte ska ta dig seriöst. Antingen är du ett troll eller en hjärntvättad konservativ jubelidiot.
Citera
2009-01-08, 23:25
Medlem
Wupis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnash
..man blir inte kär/kåt i ett kön man blir kär/kåt i en person? Alla jag träffat som har sagt det har varit missnöjda bögar som inte kan acceptera sin läggning utan skyller ifrån sig med att "en heterosexuell man kan likagärna sätta på en kille som en svensk man kan resa på semester till Italien" eller något liknande.
Hur fan kan nån förneka detta? Jag vågar påstå att jag ENDAST attreheras av tjejer, speler ingen roll hur mycket jag tycker om en killkompis så blir jag inte kär i honom så att det pirrar i hjärta, mage och snôpp. För mig har det ända sen jag överhuvudtaget fick kär- eller kåtkänslor bara riktats mot tjejer. Jag har vissserligen lyckats komma över mitt hat mot bögar tack och lov, jag har inget emot dom vanligen, men dom ska fan inte säga till mig att jag som straight borde våga "utvidga min sexualitet" eller "göra mig av med mina fördommar".
Jag har känt vettiga bögar så jag generaliserar inte, jag respekterar bögar att göra vad dom vill så länge dom inte propagerar för det och försöker omvända folk.

Låter som du inte är riktigt säker i din sexualitet om du nu är rädd att omvändas av bögar.

En som är säker i sin sexualitet ser inte bögar som något hot.
Citera
2009-01-08, 23:50
Medlem
Citat:
så länge dom inte propagerar för det och försöker omvända folk.

Vadå försöka omvända folk? Det är skitsnack. Du eller jag kan fan heller inte omvända folks sexualitet. Det är upp till dig hur vill sammanfatta det.
Citera
2009-01-09, 01:20
Medlem
TeutonicWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wupi
Låter som du inte är riktigt säker i din sexualitet om du nu är rädd att omvändas av bögar.

En som är säker i sin sexualitet ser inte bögar som något hot.

Jag blir för jävligt trött på alla dessa jävla PK-idioter -och ja, jag syftar bl.a. på dig om det inte framstod tydligt- som tror att alla som kritiserar bögar är osäkra i sin sexualitet. Du får tro vad du vill om mig och min sexualitet, för det skiter jag i, men håll käften med ditt jävla PK-snack.

/Teutonic Warrior
Citera
2009-01-09, 08:25
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeutonicWarrior
Jag blir för jävligt trött på alla dessa jävla PK-idioter -och ja, jag syftar bl.a. på dig om det inte framstod tydligt- som tror att alla som kritiserar bögar är osäkra i sin sexualitet. Du får tro vad du vill om mig och min sexualitet, för det skiter jag i, men håll käften med ditt jävla PK-snack.

/Teutonic Warrior

Okey brinnande icke försvarstal..
Jobbigt att lägga in ett vettigt argument om behovet att kritisera homosexualitet som heteros som är säker i sin sexualitet?
Citera
2009-01-09, 08:41
Medlem
PiLLerILLers avatar
Alla har vi preferenser och dessa är tätt sammankopplade med vår könsdrift. Jag som straight kan uppleva nästan någon form av förälskelse när jag träffar en kvinna jag verkligen gillar, men det är endast på ett vänskapligt plan. Jag tänder inte på henne sexuellt eftersom hon inte matchar mina preferenser. Skall jag tända sexuellt måste det vara på en man, annars reagerar inte mina sinnen.
Citera
2009-01-10, 02:12
Medlem
TeutonicWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Okey brinnande icke försvarstal..
Jobbigt att lägga in ett vettigt argument om behovet att kritisera homosexualitet som heteros som är säker i sin sexualitet?

Jag stör mig inte på homosexuella som beter sig vettigt (d.v.s., de som inte skyltar med deras bögighet 24 timmar om dagen 7 dagar i veckan), men de där jävlarna som ska vara så jävla PK och kärringaktiga av sig och dessutom ska få ha barn och gifta sig i kyrkan får mitt blod att koka.

/Teutonic Warrior
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in