2017-11-20, 08:38
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Visst kan man tänka sig asperger när det gäller LA. Men man funderar också lite grann på diagnos när det gäller A-C, som tydligen hade svårt att slita sig från LA även efter att de gjort slut. A-C ringde till LA när hon gjort slut med någon kille och hon for hem till honom och hade sex och de firade jul tillsammans...han som var så svartsjuk och kontrollerande. Varför slutade hon inte umgås med honom när de nu gjort slut? Borderline?

Ja jag fattar inte heller detta? Först kan hon inte släppa LA och sen är hon plötsligt rädd för honom? Och varför var inte LA svartsjuk då? När hon haft andra män?
Citera
2017-11-20, 08:39
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Några elever är väldigt säkra på att JA spelade pingis på skolan på morgonen. Detta lär ju dock inte stämma. Skulle han ha gått till skolan och sedan blivit kidnappad av någon?

Nej det är nog helt uteslutet? Hur skulle det gått till i såna fall? Detta var före mobilernas tid.
Citera
2017-12-11, 02:29
Medlem
Nån som har något nytt eller något gammalt som inte kommit fram?
Citera
2017-12-22, 00:34
Medlem
Hohooooo i tråden. Nån som har nåt, en teori eller vad som helst ...
Citera
2017-12-25, 22:59
Medlem
Det har väl inte kommit något nytt angående detta fall på flera år nu
Citera
2017-12-26, 21:27
Medlem
Citat:
Det har väl inte kommit något nytt angående detta fall på flera år nu

Nä och det är ju skittråkigt! Det sitter säkert någon eller några på information, vore ju bra om den eller dessa kunde dela med sig av den innan alla involverade dött.
Citera
2018-01-17, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelle.snus
Nä och det är ju skittråkigt! Det sitter säkert någon eller några på information, vore ju bra om den eller dessa kunde dela med sig av den innan alla involverade dött.

Klart någon sitter på information.. Tråkigt för familjen att aldrig få veta.
Citera
2018-01-17, 23:19
Medlem
Jag vet att det kanske låter Klyshigt ..men ingen i familjen som funderat på att anlita ett medium?
Har ju faktist funkat i andra länder att man hittat kroppar som varit försvunna!?
Kan ju alltid prova det skadar ju inte...
Citera
2018-01-18, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cubism78
Jag vet att det kanske låter Klyshigt ..men ingen i familjen som funderat på att anlita ett medium?
Har ju faktist funkat i andra länder att man hittat kroppar som varit försvunna!?

Finns rätt så många medium och siare som genom åren hört av sig till familjen samt polisen och velat hjälpa till. Detta var ett riktigt stort rättsfall på 80 talet. Resultatet vet vi ju.. Frågan är ju vad som händer när LA dör, kanske han anförtrott sig till någon som då träder fram?
Citera
2018-01-18, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malgomaj
Klart någon sitter på information.. Tråkigt för familjen att aldrig få veta.

Vem skulle det kunna vara?
Citera
2018-02-09, 23:03
Medlem
Slåttermaskins avatar
Jag var aktiv här för några år sen och har nu plöjt de senaste 30 sidorna. Hade inte tänkte ge mig in i debatten utan posta en annan sak (se nästa inlägg), men känner att jag bara måste svara på de sista inläggen.

Citat:
Ursprungligen postat av Cubism78

Visa ett enda exempel på att ett mediums utsagor har hjälpt till att hitta en kropp. Skeptikern i mig säger "...där floden är som längst".

Quotar bara dig för att du ska notera att jag skrivit till dig. Du har fått tillgång till FUP. Hur? Det är väldigt svårt att läsa de fotade sidorna. Jag kan ge mig på att försöka OCR:a dem (som jag gjorde med domarna). Kan du lägga alla bilder i en RAR-fil och slänga upp på https://minfil.org/ i så hög upplösning du har?

Citat:
Ursprungligen postat av Decemberyttraren
Vem skulle det kunna vara?

Mördaren/dråparen.
Citera
2018-02-09, 23:20
Medlem
Kul att du är tillbaka. FUPen kan man läsa genom att boka besöksrum hos polisen och be att få ta del av den. Sedan fick jag sitta och fotografera av den med mobilen medans en jurist satt i samma rum och typ övervakade.

Jag ska fixa ihop sidorna åt dig, men det kan ta några dagar har lite mycket just nu.
Har du förresten talboken "fallet Johan"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in