Citat:
Ursprungligen postat av BobbyB
Kollade på insändarna nu och den roligaste var väl signaturen "mot överbögeri".
BT brukar ta med dom mesta tomtarna, så jag tror nog inte de är cencurerat. Försvinner det igen kan man nog ta sig en funderare.
Hehe kul att du tar upp den som exempel!
Jag har haft mina duster med den tidigare "webbansvarige", innan BT i december -07 insåg att internet var mer än en fluga och började satsa på en "riktig" hemsida och en webbredaktion...
Det var ett par farligt poänglösa signaturer som alltid blev publicerade, inte bara på nätet, utan även i pappersbilagan, jag reagerade starkt på detta och ifrågasatte BT:s urvalsprocess, som svar fick jag något i stil med "-Jag är ensam ansvarig för sidan blabla hinner inte med blabla" osv, mina insändare var allt som oftast svar på någon "Gräset är blått, motbevisa mig-" debatt, och jag skrev alltid med en känga till BT.
Nu har jag tröttnat på att skriva in till BT, men fastnade för just "Mot Överbögeri" och kände mig tvingad att skriva något, jag hoppade på fördomståget och skrev det svar som nu står under tidigare nämda insändare.
Det lustiga är att svaret publicerades i samma stund som jag klickade på "skicka", men när jag senare samma dag gick ut på sidan igen var svaret borta. Jag skrev då ett mail till webbredaktionen, och dagen efter var svaret tillbaka igen...