Citat:
Ursprungligen postat av
Devilry
Jag tog ungefär 3-4 dagar i veckan lite längre än ett år, att klippa det var mest en psykisk utmaning. Kan inte minnas att jag hade några regelrätta fysiska symptom.
vad skönt! det psykiska känns lätt just nu, inget sug alls, kanske för mina rus sugit balle det senaste ändå. Tror inte heller jag får lida nåt extremt, men annars när jag försökt så har jag blivit så otroligt jävla matt och trött dag 4-5, en seghet i kroppen som gjorde mig så arg och frustrerad att jag grät samtidigt som jag hoppade aggressivt upp och ner(för att på nåt jävla sätt försöka få igång kroppen) och stukade foten
Citat:
Ursprungligen postat av
masterior26
Som ovan sa så kommer det nog mest bli psykiskt jobbigt eftersom du inte tagit varje dag och när du inte behövt ta det varje dag kommer göra det lättare för dig att sluta, om du är inne på din 3:e dag nu så kommer du inte bli mycket mer dålig än vad du är nu för det är 3:e dagen som AT:n känns värst då det är ute ur din kropp. När jag blev utslängd ur programmet för några år sedan låg jag på 24mg om dagen och jag trappade ner till 8mg och sen gick CT, och jag minns den 3:e dagen då jag var så dålig att jag knappt kunde ta mig till toaletten fast den dagen fick jag ut lyrica och tog 600mg som gjorde mig tillräckligt frisk för att gå ut och fixa heroin.
Jo säkert sant, men som sagt ovan, känns alltid som jag får en tyngd i kroppen dag 4 så jag inte ens kan gå mellan toa och säng, gå ut eller sköta skola är helt otänkbart.
men fy helvete, ja vi kan ju inte ens jämföra erfarenheter.. hur gick det sen? Är du i programmet igen?