2013-04-12, 17:03
  #9409
Medlem
nagamotos avatar
Kan tillägga att det blev ett väldigt billigt rus, även om jag hade fått betala 300 kr för 8 mg.
Citera
2013-04-13, 04:46
  #9410
Medlem
Uppskattar snabbt svar!
Tagit uppskattningsvis 1,5mg sub senaste 5timmarna. Även tagit 1,5mg pyrazolam senaste 5timmarna. Tänkte ta 0,5-1mg pyra till. Borde va lugnt va? Har för tillfället ingen jättestor tolerans på nått av preparaten, men har varit torsk på sub förut då jag låg på 2-3mg om dan 4ggr i veckan. Senast jag tog sub var 1 vecka sen, och pyrazolamet har jag gått på senaste 3dagarna.

Just nå noddar jag till om jag verkligen anstränger mig genom att tex blunda och sätta mig skönt.
Citera
2013-04-13, 13:16
  #9411
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exotic0
Uppskattar snabbt svar!
Tagit uppskattningsvis 1,5mg sub senaste 5timmarna. Även tagit 1,5mg pyrazolam senaste 5timmarna. Tänkte ta 0,5-1mg pyra till. Borde va lugnt va? Har för tillfället ingen jättestor tolerans på nått av preparaten, men har varit torsk på sub förut då jag låg på 2-3mg om dan 4ggr i veckan. Senast jag tog sub var 1 vecka sen, och pyrazolamet har jag gått på senaste 3dagarna.

Just nå noddar jag till om jag verkligen anstränger mig genom att tex blunda och sätta mig skönt.

ja det borde inte vara några problem.
Citera
2013-04-13, 15:50
  #9412
Medlem
qleks avatar
Hur snabbt utvecklar man tolerans på subutex? om man tar 2ggr vecka utvecklar man någon stor tolerans snabbt då? blir go på ca 2mg nu sen frammåt kvällen en liten lina till för att va riktigt go heeeela dagen+sen natt
Citera
2013-04-15, 21:41
  #9413
Medlem
Anhedonias avatar
Subutex tillsammans med Lyrica är en riktig mysig blandning. Det verkar som det inte är lika farligt som sub+benzo men jag kan ha fel så var försiktiga!!


Off topic:

Någon som vet om det går att ta lite tjack ifall man är på väg mot en andningsdepression?
Citera
2013-04-15, 21:51
  #9414
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anhedonia
Subutex tillsammans med Lyrica är en riktig mysig blandning. Det verkar som det inte är lika farligt som sub+benzo men jag kan ha fel så var försiktiga!!


Off topic:

Någon som vet om det går att ta lite tjack ifall man är på väg mot en andningsdepression?

Japp, det är inte alls en myt som somliga experter hävdar. Jag vet det. Du får adrelinpåslag direkt. Helst ska det vara metaamfetamin som är mycket potentare men det accepteras ju inte i Sverige, och skjutas i samma ställe... Du kan ju ha ett snabbsglas i kylskåpet med en lösning på 0.5g. Det håller sig länge faktiskt, veckor. Om du inte vill skjuta det så kan du dricka det i värsta fall... Hälla det i starkt kaffe, t.ex. Om du har tid på dig.

Jag har hade haft en halv tablett suboxone de sissta två veckorna i pulver färdigkrossat när jag gick på horse de sista veckorna innan jag kickade. Bara dra upp det i pumpen och skaka och skjuta. Eller snorta desperat.
Citera
2013-04-15, 21:59
  #9415
Medlem
Anhedonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
Japp, det är inte alls en myt som somliga experter hävdar. Jag vet det. Du får adrelinpåslag direkt. Helst ska det vara metaamfetamin som är mycket potentare men det accepteras ju inte i Sverige, och skjutas i samma ställe... Du kan ju ha ett snabbsglas i kylskåpet med en lösning på 0.5g. Det håller sig länge faktiskt, veckor. Om du inte vill skjuta det så kan du dricka det i värsta fall... Hälla det i starkt kaffe, t.ex. Om du har tid på dig.

Jag har hade haft en halv tablett suboxone de sissta två veckorna i pulver färdigkrossat när jag gick på horse de sista veckorna innan jag kickade. Bara dra upp det i pumpen och skaka och skjuta. Eller snorta desperat.


Okej tack för svar! Tänkte ta 0,5mg ikto också. Jag vet jag vet det är små mängder (225mg lyrica och 1,5mg sub) och det krävs mycket mer för att det ska bli farligt.

Men jag har en lina tjack vid tangentbordet i nödfall. Jag skjuter inte men tar en rövpanna ibland.
__________________
Senast redigerad av Anhedonia 2013-04-15 kl. 22:07.
Citera
2013-04-15, 22:49
  #9416
Medlem
qleks avatar
om jag suger i mig 0,5g tjack på fredag sedan försöker få lite sömn kommer säkert kunna få någon timmes sömn är de lungt att landa på subutex sen på lördagen då?
Citera
2013-04-16, 05:58
  #9417
Medlem
2rs2pures avatar
Tagit sub nu regelbundet en vecka (med 2 dagars uppehåll en gång), aldrig tagit sub förr, beroende av trad sen innan.
Tagit ca 1 mg varje gång, fått rus, men inte de senaste 2 gångerna.. Har hört att man inte ska behöva höja dosen och att toleransökningen är rätt så långsam i början?
Undrar vad jag måste göra, vill nodda .
Citera
2013-04-16, 14:45
  #9418
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
Tagit sub nu regelbundet en vecka (med 2 dagars uppehåll en gång), aldrig tagit sub förr, beroende av trad sen innan.
Tagit ca 1 mg varje gång, fått rus, men inte de senaste 2 gångerna.. Har hört att man inte ska behöva höja dosen och att toleransökningen är rätt så långsam i början?
Undrar vad jag måste göra, vill nodda .
Man slutar tyvärr nodda och få så påtagligt rus som i början jävligt fort på just sub, testa ta 2 mg och se vad som stundar? men sen när 2 mg slutar fungera så ger det föga att ta mer, eller jag får då Knappt märkbart mer känsla av 4 mg som 2 mg, får boosta med gabapentin då kan jag faktiskt nodda lite.

Hade uppehåll från allt vad opiater och opioider heter i ca 3 månader och tänkte att toleransen skulle vara nere men det var inte mer än att jag blev besviken.

Går det få tillbaka noddet och ruset man fick i början på sub och hur länge måste man i så fall ha paus?
Citera
2013-04-16, 15:02
  #9419
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Man slutar tyvärr nodda och få så påtagligt rus som i början jävligt fort på just sub, testa ta 2 mg och se vad som stundar? men sen när 2 mg slutar fungera så ger det föga att ta mer, eller jag får då Knappt märkbart mer känsla av 4 mg som 2 mg, får boosta med gabapentin då kan jag faktiskt nodda lite.

Hade uppehåll från allt vad opiater och opioider heter i ca 3 månader och tänkte att toleransen skulle vara nere men det var inte mer än att jag blev besviken.

Går det få tillbaka noddet och ruset man fick i början på sub och hur länge måste man i så fall ha paus?

nu vet jag inte riktigt hur det är med folk som inte gått på heroin eller tyngre opiater men jag vet folk som varit rena från heroin och alla slags opiater i upp till 6 månader och slått i sig 8 mg utan märkbar effekt, tror det är svårt att få tillbaka det första ruset om man gått på opiater eller sub ett bra tag.
Citera
2013-04-16, 15:09
  #9420
Medlem
cbos avatar
rätt säker på detta men, mirtazapin och sub ska inte va nån fara att blanda va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in