Det går inte att säga hur mkt tram är likt 0.5 mg sub men jag kan försöka. tar du 0.5 mg sub så lär det vara som att käka 200 mg tram fast utan adrenalinet. Sub ruset kommer inte vara så främmande för dig (jag tycker att alla opiater/opioder i grund och botten känns det samma fast lite små ändringar beroende på sort)
Jaså trodde fan 0.5 var som minst 500 tack för svaret blir nog 1mg då hehe ;-)
Grymt, varför mår man illa på just buprenorfin? Var käkat väldigt höga doser tramadol och aldrig mått illa t.om blandat med stora mängder cb.
Bra fråga. de gör man alltid i början.. när man sen är inkörd känner man inte alls utav något.. inte spyr heller som en dåre så fort man äter något efter sub intag eller liknande. Man lär sig härda ut helt enkelt.
Grymt, varför mår man illa på just buprenorfin? Var käkat väldigt höga doser tramadol och aldrig mått illa t.om blandat med stora mängder cb.
Det är rätt olika, jag har aldrig mått illa på sub förutom en gång när jag tog 2mg nasalt och 2mg i panna utan någon tolerans alls, då mådde jag illa men det var så skönt att man inte tänkte på det. Kör hårt!
Det är rätt olika, jag har aldrig mått illa på sub förutom en gång när jag tog 2mg nasalt och 2mg i panna utan någon tolerans alls, då mådde jag illa men det var så skönt att man inte tänkte på det. Kör hårt!