2013-02-10, 17:03
Medlem
users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Tog för första gången, 1mg subutex, för ca 30 min sedan. Känner mig lite nice. Kan väl dock ta upp mot en timme för full effekt?

Isåfall tror jag att jag avvaktar lite till och ser hur det utvecklar sig, vill helst inte bli illamående.
Snortar du så full effekt på MAX 40 min enligt mig. Om det är subutex 8mg blåa.
Citera
2013-02-10, 17:13
Medlem
Citat:
Tog för första gången, 1mg subutex, för ca 30 min sedan. Känner mig lite nice. Kan väl dock ta upp mot en timme för full effekt?

Isåfall tror jag att jag avvaktar lite till och ser hur det utvecklar sig, vill helst inte bli illamående.

Tja kan du berätta lite om ruset och om det är likt tramadol ska testa första gången själv inom kort :-)
Citera
2013-02-10, 17:16
Medlem
users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Tja kan du berätta lite om ruset och om det är likt tramadol ska testa första gången själv inom kort :-)
Det är som ditt skönaste tramadolrus fast utan "stissigheten" man kan få, man blir bara fett avslappnad o lugn, mer euforisk.
Citera
2013-02-10, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user
Snortar du så full effekt på MAX 40 min enligt mig. Om det är subutex 8mg blåa.

Blåa? Vita menar du väl? Står B 8 på den.
Citera
2013-02-10, 17:45
Medlem
users avatar
Citat:
Blåa? Vita menar du väl? Står B 8 på den.
Vita förlåt, är van vid blå sub också.

Men min viktiga fråga! Kan man röka norspanplåster på folie? Hur länge måste man tugga på dom? Om man tar ett 5mg och klipper ner och har under tungan o suger på det kan man hålla på så i en timme eller blir det som att ta 5mg subutex nasalt? Vill ha snabbt påslag.
Citera
2013-02-10, 18:36
Medlem
Detta jävla kliande runt näsan driver en till vansinne.
Citera
2013-02-10, 18:56
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Detta jävla kliande runt näsan driver en till vansinne.

Ta en antihistamin om du har det hemma.
Citera
2013-02-10, 19:45
Medlem
Har ej men kan vara bra att veta i fortsättningen. Var kan man köpa de? Kliar fan sönder.
Citera
2013-02-10, 19:54
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Har ej men kan vara bra att veta i fortsättningen. Var kan man köpa de? Kliar fan sönder.

Finns receptfria på Apoteket. Vet dock inte hur bra dessa fungerar på en så stark opioid/opiat som Subutex i och med att de är ganska svaga när de är receptfria. Postafen heter en bland annat.
Citera
2013-02-10, 20:13
Medlem
hymnxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Finns receptfria på Apoteket. Vet dock inte hur bra dessa fungerar på en så stark opioid/opiat som Subutex i och med att de är ganska svaga när de är receptfria. Postafen heter en bland annat.
Postafen fungerar utmärkt mot åtminstone illamående. Behöver ta ett par stycken, men de fungerar.

Mot kliandet vet jag inte riktigt, upplever sällan klåda på buprenorfin (mer än lite småkli då) så har inte haft möjlighet att prova.
Citera
2013-02-10, 20:15
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hymnx
Postafen fungerar utmärkt mot åtminstone illamående. Behöver ta ett par stycken, men de fungerar.

Mot kliandet vet jag inte riktigt, upplever sällan klåda på buprenorfin (mer än lite småkli då) så har inte haft möjlighet att prova.

Postafen hjälper mot kliandet också men jag föredrar loratadin om man ska köpa en receptfri antihistamin.
Citera
2013-02-10, 21:43
Medlem
users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Hur fungerar Tavegyl mot illamåendet?
alla antihistaminer funkar. gillar atarax men loratadin och andra allergitabletter funkar.
åter igen, hur intar man norspanplåster på bästa sätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in