Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Jag blä:ar för subuxone jämfört med buprenotex eller subutex.. subuxone behöver jag alltid ta mer utav för samma effekt och får ont i huvudet första halv timman upp till en timma av ruset.
När ja köpte min förra halva, fick subutex (är van oxone vid tidigare bruk) så tycker ja detta funkar sämre. Men ja kanske har romantiserat mina minnen av sub sen ja missbrukade det, och tror det funkar sämre men igentligen är det samma. Kanske fick dåliga, vet inte hur mycket dåliga det finns, har fått för mig att alla är smugglade apoteksvaror från andra länder, om de inte kommer från en källa inrikes.
Citat:
Ursprungligen postat av Emmely
Socialstyrelsen har i veckan fått i uppdrag av regeringen att brådskande kartlägga och analysera läget beträffande läkemedelsassisterad behandling vid opiatberoende
Uppgiften är till viss del föranledd av William Petzälls plötsliga frånfälle.
Verkar som något gott kommer av hans död då. De kanske tartag i de tunga opiatbrukarnas chans till ökad livskvalite och ger dem hjälp. Ett steg mot en bättre narkotikapolitik är det iaf att de ska kolla över det.
Inte för att jag själv har varken chans eller lust till programmet, tänker bara på allas bästa.